Przetargi.pl
„ Dostosowanie budynku do wymaganych standardów oraz doposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach” w systemie zaprojektuj i wybuduj windę przeznaczoną do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Drzewocinach

Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, Drzewociny
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446340236
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy
    Drzewociny 34
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 446340236
    REGON: 590470869
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dlutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Dostosowanie budynku do wymaganych standardów oraz doposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach” w systemie zaprojektuj i wybuduj windę przeznaczoną do przewozu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Drzewocinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji technicznej oraz wykonanie robót budowlano – montażowych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „ Dostosowanie budynku do wymaganych standardów oraz doposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach”. 3.2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej. 2. Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń. 3. Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu podszybia oraz szybu windy. 4. Wykonanie oświetlenia szybu. 5. Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia. 6. Dostawa nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi. 7. Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą i uzyskanymi pozwoleniami. 8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorem i uzyskaniem rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na ich eksploatację. 9. Przeszkolenie personelu. 10. Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace budowlane oraz na zainstalowane urządzenia licząc od dnia protokołu odbioru końcowego. 11. W uprzednio ustalonym okresie Wykonawca przekaże uprawnienia Zamawiającemu na serwis zainstalowanych urządzeń, w tym ich comiesięczną konserwację eksploatacyjną, zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno – Ruchowej (DTR) zamontowanych urządzeń dźwigowych i zaleceniami UDT przez dowolną firmę posiadająca stosowne uprawnienia. 12. Ponadto Wykonawca musi uzyskać wszelkie uzgodnienia, odbiory i zezwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 11.2. Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.07.2018 r. do godz. 09:00 do wniesienia wadium w kwocie: 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 11.3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 11.4. Oryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 96878800092008030131910005 11.5. Oferta jest uznana przez Zamawiającego jako zabezpieczona wadium wniesionym w pieniądzu tylko wtedy, jeśli kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 11.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Nie jest wymagane, jeżeli spełnia warunek opisany w pkt.8.5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach