GMINA ŻYCHLIN ogłasza przetarg
- Adres: 99-320 Żychlin, Barlickiego 15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 24 351 20 32
- Data zamieszczenia: 2023-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻYCHLIN
Barlickiego 15
99-320 Żychlin, woj. łódzkie
tel. +48 24 351 20 32
REGON: 611015514 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żychlinie o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na: rozbudowie istniejącego budynku Urzędu Gminy Żychlin o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz z dysfunkcjami słuchowymi i wzrokowymi, budowieinstalacji wewnętrznych elektroenergetycznych i niskoprądowych, budowie ziemnej instalacji elektrycznej zalicznikowej nN, budowie przyłącza telekomunikacyjnego, budowie chodników utwardzonych, montażu elementów małej architektury, oraz wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i demontażowych (wewnętrznych i zewnętrznych), w tym usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną.Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Żychlin, na działkach nr. ew. 207/2 i 207/7, obr. ew. 0001-Żychlin.Zadanie jest dofinansowanie ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” pod nazwą: „Dostępna przestrzeń publiczna w Gminie Żychlin”, zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie Nr PPA/000001/05/D z dnia 23 października 2023 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.13.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.13.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 roku, poz. 462 ze zm.).13.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 83 9022 0007 0000 2408 2007 0009 – podając w tytule nr sprawy: BPI.271.16.2023.13.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania przez bank Zamawiającego) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.5 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).13.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.4 lit. b-d SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego podpisem elektronicznym.13.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 13.4 lit. b - d SWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Zamawiającego określone w ustawie Pzp.13.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.13.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia polegającym na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego wraaz z montażem dzwigu osobowego lub towarowego (windy) wykonanych w ramach jednej umowy/jednego kontraktu.2) Dysponują lub będą dysponować następującym odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:a) Kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno– budowlanej;b) Kierownik robót elektrycznych – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie X Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 12 w Łodzi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - wymiana wind oraz adaptacja pokoju nauki i toalety ogólnodostępnej
Dodano: 2024-04-26 - Dostosowanie X Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 12 w Łodzi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - wymiana wind oraz adaptacja pokoju nauki i toalety ogólnodostępnej
Dodano: 2024-03-18 - „Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żychlinie o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy”
Dodano: 2024-03-03 - „Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żychlinie o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy”
Dodano: 2024-01-16 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Stołówki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 14 w Łodzi
Dodano: 2023-05-24 - Dobudowa dwóch dźwigów osobowych do Budynku Głównego Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pankiewicza 16
Dodano: 2023-05-15 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Stołówki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 14 w Łodzi
Dodano: 2023-04-20 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach
Dodano: 2023-02-24 - Wymiana windy w pawilonie B Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2023-01-02 - Modernizacja dwóch dźwigów osobowych w budynku mieszkalnym Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sarniej 2 - klatka 1. i klatka 2.
Dodano: 2022-12-05