Przetargi.pl
KONSERWACJA SYSTEMÓW WENTYLACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WYMIANA FILTRÓW W OKRESIE 3 LAT.

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA SYSTEMÓW WENTYLACJI, KLIMATYZACJI ORAZ WYMIANA FILTRÓW W OKRESIE 3 LAT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji oraz wymiana filtrów. 1. Zamawiający wymaga by Firma Wykonawcy posiadała autoryzację firm: Klimor, VTS, FUJITSU, LG, Mitsubishi Electric. 2. Ze względu na konieczność utrzymania gwarancji central wentylacyjnych firmy Klimor, oraz wagę laboratoriów przez te centrale obsługiwanych (certyfikaty), wykonawca winien dysponować pracownikami, którzy posiadają autoryzację firmy Klimor, oraz winien dysponować oprogramowaniem do sterowników i jego aktualizacjami niezbędnymi do pracy tych central. Certyfikaty autoryzacyjne firmy KLIMOR musza być wydawane imiennie i tylko osoby wymienione na certyfikatach będą dopuszczone do pracy bezpośrednio przy urządzeniach w zakresie konserwacji i napraw 3. Zamawiający wymaga by reakcja Wykonawcy na zgłoszoną awarię urządzenia nastąpiła w przeciągu 24 godzin. Jako reakcję serwisu rozumie się przyjazd wyposażonej w niezbędne narzędzia oraz posiadającej odpowiednie uprawnienia ekipy serwisowej. 4. W przypadku gdy niewłaściwa praca centrali Klimor wynika z błędów programu i wymaga wyłącznie ingerencji w oprogramowanie, Zamawiający wymaga, by naprawa nastąpiła natychmiast podczas pierwszej reakcji serwisu. Wszystkie inne naprawy central KLIMOR powinny być realizowane w terminie do 48 godzin od zgłoszenia usterki. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował przynajmniej jednym kompletem zapasowych elementów wykonawczych automatyki do wykorzystania na czas przygotowania oferty naprawy i dostawy nowych lub gwarancyjnych części zamiennych. Komplet powinien zawierać co najmniej: zestaw sterowników do w/w central, czujniki temp. i wilgotności, siłowniki przepustnic i zaworów, falowniki, bezpieczniki główne i pomocnicze, przekaźniki. 5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował przynajmniej jednym kompletem zapasowych elementów do nawilżaczy – uszczelki, elektrody, elektrozawory. 6. Zamawiający wymaga posiadania przez pracowników oraz firmę Wykonawcy certyfikatów określonych w Art. 20 i Art. 29 Ustawy z dn. 25 czerwca (DZ. U. 2015 poz. 881) o SZWO i FGC, oraz wymaga dokonywania przez nich wpisów w Karty Urządzeń zawierających min.3 kg czynnika chłodniczego. 7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca po dokonanym przeglądzie i wymianie filtrów załączał do faktury protokół potwierdzający wykonanie odpowiednich czynności. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w przypadku wykrycia niesprawności urządzenia podlegającego przeglądowi, przygotował bez wezwania ofertę określającą zakres i koszty naprawy, w terminie 3 dni od wykrycia awarii. 9. Zakres przeglądów central wentylacyjnych 9.1 Wykonawca zobowiązany do wykonywania czynności konserwacyjnych mających na celu bezawaryjną i długotrwałą pracę instalacji. Czynności objęte serwisem konserwacyjnym: • czyszczenie wnętrza central; • sprawdzenie i regulacja naciągu pasków wentylatorów; • ocena stanu technicznego silników i wentylatorów; • pomiar prądów silników; • kontrola falowników; • ocena stanu technicznego chłodnic i nagrzewnic; • sprawdzenie termostatów chłodnic i nagrzewnic; • sprawdzenie przepustnic i ich napędów; • sprawdzenie pracy węzłów regulacyjnych (zawory trójdrożne, siłowniki zaworów, zawory ręczne); • sprawdzenie czujników temperatury; • sprawdzenie presostatów; • kontrola stanu układu odpływu skroplin; • ocena stanu technicznego central (mocowanie, stan amortyzatorów); • kontrola sterowników automatyki • kontrola i czyszczenie szaf sterowniczo-zasilających, dokręcenie zacisków elektrycznych, również w centralach, • pomiar parametrów powietrza w pomieszczeniach; • dostawa i wymiana filtrów central i nawiewników, 9.2 W zakres przeglądów oraz przeglądów gwarancyjnych nie wchodzą remonty urządzeń i instalacji 9.3 Wezwania i przyjazdy do nagłych awarii wchodzą w koszt serwisu 9.4 Przez awarię rozumie się: utratę funkcjonalności przez urządzenie, mającą wpływ na bezpieczeństwo obsługi, stwarzającą utrudnienia lub zagrożenie w pracy personelu, przeprowadzanych eksperymentów naukowych, lub mającą wpływ na funkcjonowanie i bezpieczeństwo systemów znajdujących się w pomieszczeniach. 9.5 Koszt zużytych materiałów podczas przeglądu tj. koszt środków myjących, wchodzi w koszt usługi serwisu 10. Zakres przeglądów klimatyzatorów • czyszczenie filtrów splitów wewnętrznych • czyszczenie wymienników: skraplacze i chłodnice • sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej • sprawdzenie stanu technicznego sprężarek i wentylatorów • sprawdzenie działania zabezpieczeń i elementów automatyki • kontrola parametrów pracy agregatów i ew. ich regulacja • sprawdzenie systemu sterowania • sprawdzenie instalacji odpływu skroplin • sprawdzenie jakości chłodzenia i temperatury nawiewu w pomieszczeniach • sprawdzenie konstrukcji nośnej urządzeń • utrzymanie instalacji sprawnej i w należytym stanie technicznym • sporządzanie spisu elementów urządzeń, które uległy uszkodzeniu • wypełniane Kart Urządzeń w przypadku urządzenia zawierającego min. 3 kg czynnika chłodniczego 11. Zakres przeglądów agregatów chłodniczych: • przeglądy wykonywane zgodnie z dokumentacją serwisową producentów • kontrola sterowników elektronicznych • wypełniane Kart Urządzeń w przypadku urządzenia zawierającego min. 3 kg czynnika chłodniczego • czyszczenie filtrów i uzupełnienie glikolu 12. Zakres przeglądu nawilżaczy: • przegląd wykonywany zgodnie z dokumentacją serwisową • kontrola zbiornika i automatyki • czyszczenie zbiornika i wymiana elementów eksploatacyjnych (uszczelki) 13. Zakres przeglądu aparatów Fan-coil. • przegląd wykonywany zgodnie z dokumentacją serwisową 14. Przeglądy urządzeń wykonywane będą dwa razy w roku, w miesiącach marcu i wrześniu. 15. Dostawa i wymiana filtrów wykonywana będzie trzy razy w roku, w miesiącach: styczniu maju, wrześniu 16. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik 2a, załącznik 2b do formularza ofertowego. 17. Koszty poniesione przez Zamawiającego z tytułu wezwań do usunięcia awarii, będą rozliczane na podstawie oddzielnych zleceń i kalkulacji wynikowych zaakceptowanych przez obie Strony niniejszej umowy. 18. W przypadku awarii urządzenia, czas reakcji na usunięcie awarii nie może przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia awarii. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) w tym 1 osoba odpowiedzialna za nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach