Przetargi.pl
Zorganizowanie kolonii śródrocznej dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi

Szkoła Podstawa nr 2 w Czeladzi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322658569
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawa nr 2 w Czeladzi
    Szkolna 6
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 322658569
    REGON: 000727044

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kolonii śródrocznej dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 2 w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu tzw. „zielonej szkoły” i z powrotem. 3. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przewidywana liczba uczniów - 90, w tym 4 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych - pobyt pokrywa Wykonawca). Rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie (zmniejszeniu) z przyczyn losowych. Dokładna liczba uczestników zielonej szkoły, zostanie podana 7 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca zapewnia pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na zielonej szkole (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku) a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownik + sześciu opiekunów - pobyt pokrywa Wykonawca b) zapewnienie opiekuna do pełnienia dyżurów nocnych - 1 na piętro; na okres trwania zielonej szkoły posiadających uprawnienia do pracy opiekuńczo-wychowawczej z dziećmi (np. kurs wychowawcy kolonijnego) c) czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów. 3.2. Wymagania co do obiektu a) obiekt położony w odległości nie większej, niż 500 m od morza (w linii prostej): b) obiekt ogrodzony, dozorowany 24 h na dobę, (monitorowany), teren wokół ośrodka ma być zagospodarowany, bezpieczny i zielony; c) budynek wolnostojący, całoroczny, ogrzewany przez system centralnego ogrzewania; d) zapewnienie ogrzewania budynku w dni chłodne; W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. e) wymagane jest zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku, na jednym lub dwóch piętrach bez dzielenia piętra z inna grupą (szkołą); f) wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, pierwsze lub drugie piętro (bez parteru) g) zakwaterowanie w pokojach 2 - 4 osobowych lub typu studio (max.2+2 osobowe) o jednakowym standardzie dla całej grupy, z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w pojedyncze łóżka lub jednoosobowe tapczany - każdy pokój wyposażony w szafę ubraniową, stolik, krzesła, szafki nocne. Rozmieszczenie mebli powinno zapewniać swobodny dostęp do przechowywanych rzeczy, swobodne poruszanie się po pomieszczeniu. Niedopuszczalne jest blokowanie przejść i drzwi. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe, rozkładane tzw. dostawki. h) sprzątanie pokoi i łazienek co drugi dzień; i) wymagane są oddzielne pokoje z łazienkami dla każdego wychowawcy; j) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu), cała grupa stołuje się na jednej zmianie; k) obiekt wyposażony w salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych, TV( sale posiadające sprzęt multimedialny), salę dyskotekową, salę rekreacyjną mieszczącą sprzęt typu: bilard, piłkarzyki , stoły do ping- pogna itp. l) obiekt wyposażony w boiska do gier zespołowych ( piłka nożna, siatkówka, koszykówka), nowoczesny plac zabaw, zadaszone miejsce na ognisko m) pomoc pracowników ośrodka przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży 3.3. Wymagania co do transportu Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru klasy LUX o podwyższonym standardzie /klimatyzacja, WC- sprawne, pasy bezpieczeństwa, sprzęt DVD/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci. a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. c) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt – czas podstawienia zastępczego pojazdu najpóźniej do 5 godzin po stwierdzeniu awarii. W przypadku konieczności postoju dłuższego niż 2 godziny Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia posiłku i napoi. d) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. e) poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu ( w szczególności: koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców) f) Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu potwierdzonego za zgodność z oryginałem świadectwa dopuszczalności pojazdu do ruchu drogowego, dokumentu potwierdzającego ostatnie badanie techniczne oraz potwierdzenia przeglądu sprawności pojazdu wystawionego w dniu wyjazdu. 3.4. Wyżywienie Wyżywienie 4x dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek ,kolacja), - śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; - obiad podany w porze kolacji w przypadku wycieczki całodniowej - suchy prowiant na drogę powrotną i podczas wycieczek całodniowych ; - żywienie rozpoczęte ciepłą kolacją w dniu przyjazdu a zakończone śniadaniem w dniu wyjazdu; - zapewnienie uczestnikom przez cały dzień nieograniczonego dostępu do napojów i pieczywa z dżemem; - możliwość dostosowania posiłków dla dzieci będących na diecie wynikającej z alergii pokarmowych lub innych uwarunkowań zdrowotnych Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 3.5. Program rekreacyjno-sportowy: 3.5.1 program animacyjny Prowadzony przez wykwalifikowanych animatorów; Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika Zielonej Szkoły: czapeczki, dyplomy oraz drobne upominki. 3.5.2 wycieczki autokarowe 1. Zorganizowanie co najmniej 2 całodniowych wycieczek autokarowych z licencjonowanym przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min. 2 obiekty w trakcie każdej z nich, które nie mogą się powtórzyć) + rejs statkiem (w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek), Program wycieczek ma być atrakcyjny i zagospodarowany czasowo. 2. Zorganizowanie co najmniej 2 półdniowych wycieczek autokarowych do atrakcyjnych miejsc, znajdujących się w pobliżu miejsca pobytu uczestników wyjazdu, np.: stadnina koni, pracownia bursztynu, chata rybaka, lekcja żywej przyrody, przejażdżka kolejką retro itp. (atrakcje inne niż podczas wycieczek całodniowych) 3. Zorganizowanie co najmniej 2 wejść na basen kryty ( nie w trakcie wycieczek autokarowych) - kąpiel pod opieką ratownika 4. Zorganizowanie minimum 4 dyskotek w ośrodku 5. Zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek (poza planowanym posiłkiem) Rezydent na wyłączność grupy podczas całego pobytu od dnia wyjazdu do dnia powrotu; 3.6. Opieka medyczna 1. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej, tj. pielęgniarki na wyłączność grupy na miejscu 24 h na dobę, lekarza-na każde wezwanie 2. W przypadku chorego dziecka opiekę nad nim sprawuje pielęgniarka, a dziecko przebywa w izolatce 3. Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital) na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca zapewnia podstawowe leki: przeciwbólowe, przeciwgorączkowe i środki opatrunkowe. 5. Wykonawca za pośrednictwem opiekuna medycznego zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikom zielonej szkoły odpowiednich leków. 3.7. Pozostałe warunki zamówienia: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników wyjazdu w czasie podróży. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż. na obiekcie; 3. Zamawiający nie przewiduje żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy tj. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) (Klauzula zatrudnienia art.29 ust. 3a ustawy) Powyższe wymogi zostały w kalkulowane w cenę jednego skierowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55240000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2.1. Warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wpis do rejestru - zezwolenie na prowadzenie działalności Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2016 poz. 1829) oraz ustawy o usługach turystycznych tj. (Dz.U. 2016 poz. 187,z późniejszymi zmianami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Charakterystykę przedmiotu zamówienia w formie opisowej (obiekt, transport, wyżywienie, program rekreacyjno-sportowy, wycieczki autokarowe, opieka medyczna) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi (standard obiektu) odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga: • min 2 zdjęcia budynku z zewnątrz w różnych ujęciach • min 2 zdjęcia wnętrza budynku (korytarze , hol itp.) • min 3 zdjęcia wnętrz pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wyjazdu • min. 2 zdjęcia sanitariatów • min. 2 zdjęcia jadalni w różnych ujęciach (wewnątrz) • min 2 zdjęcia świetlicy i sali rekreacyjnej w różnych ujęciach (wewnątrz) • min 2 zdjęcia placu zabaw • min 2 zdjęcia boiska/boisk Zdjęcia należy złożyć wraz z ofertą. Mogą być one również dołączone do oferty w formie folderu, w wersji elektronicznej, na nośniku CD/DVD 2. Wykaz spełniania kryteriów oceny B i C – zał. 7do SIWIZ 3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy rzutu pięter, na których widoczne będzie rozmieszczenie pokoi dla naszej grupy(z podaniem ilości dzieci w każdym pokoju) i sal dydaktycznych;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach