Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do wykonywania zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie

Zakład Karny w Garbalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3880000, 3880032 , fax. 024 3880008
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Garbalinie
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 3880000, 3880032, fax. 024 3880008
    REGON: 00032123000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD KARNY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do wykonywania zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przyuczającego do wykonywania zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla grupy 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności. Beneficjentami są osadzeni odbywający karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Garbalinie. Kurs jest sfinansowany ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej w ramach aktywizacji zawodowej osadzonych. KOD CPV 80500000-9 (Usługi szkoleniowe) 2. Kurs odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie. Zamawiający zapewni miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Celem kursu przyuczającego do wykonywania zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej, umiejętności praktycznych oraz uzyskanie stosownych uprawnień w zakresie robót budowlanych wykończeniowych (wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie, malowanie ścian). 4. Program kursu będzie obejmować następujące zagadnienia: 1) BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe; 2) podstawowe wiadomości w zakresie technologi robót wykończeniowych w budownictwie; 3) rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi; 4) materiałoznawstwo: rodzaje materiałów, gładzie gipsowe, farby, materiały gruntujące; 5) organizacja stanowiska pracy; 6) zajęcia praktyczne: wykonanie gładzi, przygotowanie ścian do malowania, malowanie 7) egzamin końcowy 5. Zakres zamówienia: 1) liczba osób objętych szkoleniem - 12; 2) liczba godzin dydaktycznych- nie mniej niż 110 godzin, nie więcej niż 115 godzin. Liczba godzin zajęć teoretycznych nie może być większa niż 1/3 całości szkolenia; 3) dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin (1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 min); 4) szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8:30 - 15:00; 5) przy prowadzeniu zajęć teoretycznych wymaga się od Wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnej). Zajęcia winny być prowadzone z wykorzystaniem laptopa i rzutnika; 6) Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Ze względu na bezpieczeństwo Zamawiającego osoby pracujące w bezpośrednim kontakcie ze skazanymi nie mogą być osobami karanymi. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: 1) zakupu ubrań, obuwia roboczego, podstawowych przedmiotów ochronnych. Zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu ubrania i obuwie robocze stają się własnością uczestników kursu; 2) przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia dla 14 uczestników kursu w tym 2 uczestników z listy rezerwowej (badanie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku jego ukończenia); 3) zakupu materiałów niezbędnych do nauki m. in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania. Materiały te uczestnicy kursu mają bezwzględnie otrzymać pierwszego dnia zajęć. Do dokumentów kursu należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie. Pokwitowanie winno zawierać informację dotyczącą tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN. Zakupione materiały ze środków przeznaczonych na realizację kursu niezbędne do nauki m. in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania stają się własnością uczestników kursu; 4) ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) każdego uczestnika kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 10000,00 zł); 5) zakupu materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości wynikającej z oferty (nie większej niż 40% kosztu ogólnego kursu) oraz okazaniem kserokopii faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. Materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu; 7. Kurs zakończy się zaliczeniem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, w formie ustalonej przez podmiot prowadzący kurs. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu tego kursu. Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formie pozaszkolnej (Dz.U. 2012, poz. 186) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 10 kwietnia 2013r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2013 poz. 1601). Zaliczenie przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czas trwania zaliczenia nie wlicza się do czasu trwania kursu. 8. Do oferty Wykonawca dołączy program szkolenia zgodny z: 1) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). 2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz.1860); 3) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz.U. 2013 poz. 1601). 9. Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu szkolenia. Dokumentację stanowią: 1) program nauczania, 2) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności, liczbę godzin zajęć, tematy zajęć edukacyjnych, 3) protokół z przeprowadzonego zaliczenia; 4) ewidencję wydanych zaświadczeń (imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz nr PESEL osoby, której wydano zaświadczenie, datę wydania zaświadczenia, numer i potwierdzenie odbioru). 10. Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże protokolarnie w terminie 5 dni Zamawiającemu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Zaświadczenia wydawane kursantom o ukończeniu kursu, nie mogą zawierać informacji o uzyskaniu ich w czasie wykonywania kary pozbawienia wolności. 11. Zamawiający zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która przed zakończeniem kursu zostanie skreślona z listy uczestników. Zastrzega się, że beneficjent musi uczestniczyć w co najmniej 80% godzin lekcyjnych przewidzianych w ramach kursu, by spełnić wymogi do otrzymania zaświadczenia o zakończeniu uczestnictwa w kursie z wynikiem pozytywnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje konieczności wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość materiałów do zajęć praktycznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach