Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec w 2013r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec 2,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7442 107 , fax. 17 7442 107
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie
    tel. 17 7442 107, fax. 17 7442 107
    REGON: 69000892600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.dzikowiec.itl.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec w 2013r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego pn Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie od sierpnia do listopada 2013r. szkoleń zawodowych pod nazwą 1.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób w ilości 90 godz. Termin realizacji zamówienia wrzesień 2013r 2. Bukieciarstwo dla 4 osób w ilości 100 godz. Termin realizacji zamówienia sierpień / wrzesień 2013r 3. Kucharz/ cukiernik z elementami dekoracji dla 6 osób w ilości 150 godz. Termin realizacji zamówienia październik 2013r 4. Fryzjer z elementami wizażu dla 3 osób w ilości 160 godz. Termin realizacji zamówienia sierpień / wrzesień 2013r 1.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób w ilości 90 godz. ( teoria i praktyka ).Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych potrzebnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawca , zaznajomienie się z zasadami profesjonalnej obsługi klienta z technikami i strategiami sprzedaży . Poznanie podstawowych pojęć fiskalnych , obsługi kasy fiskalnej ćwiczenia ,obowiązków kasjera , prawidłowego wystawiania dokumentów sprzedażowych , etykiety i kultury zawodu sprzedawcy, W ramach szkolenia prowadzone powinno być zajęcia z zakresu bhp , przepisy sanitarno epidemiologiczne w obiekcie handlowym , zasady systemu HCCP. 2. Bukieciarstwo dla 4 osób w ilości 100 godz. ( teoria i praktyka ) Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku bukieciarz,charakterystyka stanowiska pracy , omówienie przepisów bhp przygotowanie do wykonywania dekoracji okolicznościowych, kompozycji roślin o różnej tematyce, pielęgnacja kwiatów , obsługa klienta. 3. Kucharz/ cukiernik z elementami dekoracji dla 6 osób w ilości 150 godz. ( teoria i praktyka ).Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku kucharz /cukiernik z elementami dekoracji, omówienie przepisów sanitarno/ epidemiologicznych , przepisów BHP i P.POŻ przygotowanie stanowiska pracy ,organizacja pracy , zasady żywienia, poznanie procesów technologicznych produkcji potraw, receptur gastronomicznych , planowanie potraw, sporządzanie potraw z mięsa, drobiu, ryb, podrobów, półmięsnych i jarskich, przygotowanie sosów gorących dekorowanie różnorakich potraw wraz z elementami carvingu na przykładzie imprez okolicznościowych ( wesela, przyjęcie komunijne , imieninowe, itp. Przygotowanie ciast ,ciasteczek, deserów, napojów zimnych i gorących, 4. Fryzjer z elementami wizażu dla 3 osób w ilości 160 godz. (teoria i praktyka ) Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku fryzjer z elementami wizaż,zasady BHP, organizacja pracy w salonie fryzjerskim nabycia niezbędnych umiejętności praktycznych, takich jak znajomość technik pielęgnacji włosów, strzyżenia, modelowania, koloryzacji włosów i tworzenia baleage, nauka doboru makijażu, rodzaje makijażu , makijaż dzienny wieczorowy , ślubny i techniki wykonania . 3.2 Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia . 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kierowanych osób na poszczególne szkolenie, maksymalnie 2 osoby, 2.Godzina zajęć liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut ,długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę, 3.Zajęcia odbywają się w dni powszednie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w przedziale czasowym od 8.00 do 16.00, 4.Wykonawca zapewnia warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie jego trwania. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowany do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia, 5.Każdy z uczestników szkoleń powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio (w sposób adekwatny do zakresu szkolenia) wyposażone stanowisko do nauki . 6.Zajęcia(teoretyczne i praktyczne ) zostaną przeprowadzone w miejscach odpowiednio przystosowanych do przeprowadzenia szkoleń, 7.Do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu i materiałów umożliwiając każdemu uczestnikowi szkoleń swobodne wykonywanie zajęć praktycznych. 8.Wykonawca zapewni dla potrzeb realizacji przedmiotowych zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu szkoleń, potencjał techniczny, 9.Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia catering (obiad drugie danie mięsne (w piątek pierogi ruskie / ryba) i ziemniaki/ryż/frytki i surówka), kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka (min 3 rodzaje), mleczko/śmietanka do kawy, cukier) w każdym dniu zajęć, 10.W trakcie szkolenia Wykonawca zapewnia uczestnikom na własność materiały szkoleniowe i dydaktyczne (tj podręczniki ,skrypty zgodne z tematyką szkoleń, spięte trwale, notesy, długopisy, itp Materiały te muszą być oznakowane. Oznakowanie musi być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowanie Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, 11. Każdorazowo na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania i uzgodnienia harmonogramu zajęć danego kursu, a Zamawiający imiennej listy uczestników danego szkolenia. 12.Wykonawca zastrzega ,iż w okresie od sierpnia do listopada 2013r odbywać się będą spotkania uczestników projektu jeden raz w miesiącu w ramach zajęć Grupy Wsparcia ,co będzie stanowiło 1 dniową przerwę w kursie zawodowym. 13. Szkolenia mogą odbywać w miejscowości Zamawiającego tj Dzikowiec lub na terenie miasta Kolbuszowa, 14.W przypadku szkoleń na terenie miasta Kolbuszowa Wykonawca zapewni uczestnikom projektu zwrot kosztów dojazdu na szkolenia i z powrotem. 15.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników szkoleń na kwotę minimalną 10.000,00 zł. Kopię polisy ubezpieczeniowej Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi dokumentami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, 16.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i skierowania uczestników na badania sanitarno/epidemiologiczne , jeśli specyfika szkolenia tego wymaga (wliczone w koszty). 17.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w ramach kursów odzieży ochronnej, rękawice, fartuchy i inne środki ochrony indywidualnej, środki czystości zgodnie z obwiązującymi przepisami BHP. 18.Szkolenie zakończy się opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolenie w następującym zakresie, minimum: doboru treści kształcenia, jakości materiałów szkoleniowych, przydatności materiałów szkoleniowych, jakości materiałów dydaktycznych, przydatności materiałów dydaktycznych, zastosowanych środków dydaktycznych, warunków lokalowych, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących szkolenie, sposobu prowadzenia zajęć. Wypełnione ankiety Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 19.Po zakończeniu szkolenia, kursy zakończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu danego kursu oraz wydaniem zaświadczeń dla uczestników projektu potwierdzające ukończenie kursu i zdobycie umiejętności, uprawnień i wiedzy zgodnej z jego programem według wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 lutego 2012r, w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2012 poz.186 z póz zmian). Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia będą oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. Zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu kursów Wykonawca przekaże w posiadanie uczestnikom za potwierdzeniem czytelnym podpisem w wykazie wydanych zaświadczeń. Zamawiający otrzyma potwierdzenie odbioru zaświadczeń/certyfikatów od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, 20.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przedstawienia zamawiającemu dokumentacji szkolenia tj dziennika zajęć zawierającego: program i harmonogram szkolenia, wskazanie osób prowadzących zajęcia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, list obecności w każdym dniu zajęć, ankiet oceniających szkolenie; potwierdzenia odbioru przez uczestnika materiałów szkoleniowych w pierwszym dniu zajęć,potwierdzenia odbioru przez uczestnika wyżywienia w każdym dniu zajęć; zaświadczenia lub certyfikaty o ukończeniu szkolenia; potwierdzenia odbioru przez uczestnika zaświadczeń o ukończeniu szkolenia; polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników zajęć, list potwierdzających zwrot kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i z powrotem , rejestru niezbędnych badań lekarskich uczestników szkolenia jeżeli specyfika kursu tego wymaga, protokołu z przeprowadzonego egzaminu końcowego szkolenia (jeśli taki egzamin został przeprowadzony), zdjęć umieszczanych na płycie CD z każdego szkolenia. Dokumentacja ta będzie sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć, zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009. 21.Wykonawca przygotowuje materiały szkoleniowe dla uczestników oraz dokumenty szkolenia oznakowane poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 4 luty 2009 r. 22.Dokumenty w postaci kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 23.Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy ilościowy wykaz uczestników każdego kursu i wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowej organizacji szkoleń a Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzikowiec.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach