Przetargi.pl
Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu projektowanie i aranżacja ogrodów tematycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt jest współfinansowany w ponad 70% z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Uczestnikami kursu będzie grupa 8 uczniów Zespołu Szkół w Oleszycach. Minimalny wymiar kursu - 40 godz. lekcyjnych w tym 20 godz. lekcyjnych teoretycznych i 20 godz. lekcyjnych praktycznych. Zamawiający zastrzega, że maksymalna liczba osób uzależniona będzie od ilości zrekrutowanych beneficjentów ostatecznych. 3. Czas trwania kursu - sierpień - zajęcia teoretyczne, wrzesień - zajęcia praktyczne . 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Zapewnienie materiałów szkoleniowych. Wymagania odnoście materiałów szkoleniowych zostały szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, b) Zapewnienie narzędzi oraz roślin niezbędnych do realizacji kursu (np.: krzewy, zioła, wrzosy- różne ,kwiaty, trawy i inne rośliny) zgodnie z załącznikiem do SIWZ, c) Realizacja zajęć praktycznych na terenie Zespołu Szkół w Oleszycach, d) Zapewnienie sali szkoleniowej na okres realizacji zajęć teoretycznych, e) Zapewnienie odzieży ochronnej dla każdego uczestnika (co najmniej rękawice, spodnie, bluza wzmocniona na kolanach i łokciach- rozmiar M i L), f) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu zawierającego wykaz przedmiotów objętych szkoleniem z podaniem liczby godzin oznaczone odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u na papierze do wydruku zaświadczeń, g) Przeprowadzenie 2 ankiet wśród uczestników szkolenia wraz z ewaluacją końcową, h) Bieżące informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach w realizacji usługi, wydruk i stosowanie list obecności, list odbioru materiałów, list odbioru zaświadczeń, dziennika zajęć, oznaczenie sali oraz wszelkich materiałów szkoleniowych symbolami identyfikującymi projekty realizowane w ramach POKL-u. i) Zapewnienie na czas trwania kursu cateringu dla każdego uczestnika - 1 ciepły posiłek (II danie obiadowe) oraz bufet kawowy (bez ograniczeń: kawa, herbata, (czarna, owocowa), 3 rodzaje kruchych ciastek, woda mineralna, sok, cukier, śmietanka, cytryna w plasterkach) w każdym dniu szkolenia. j) Zapewnienie transportu - dowóz uczniów z Zespołu Szkół w Oleszycach na miejsce prowadzenia kursu oraz transport uczniów z powrotem do Zespołu Szkół w Oleszycach po zakończonym kursie (dotyczy zajęć teoretycznych). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach