Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011r./2012r. na terenie gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2011-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011r./2012r. na terenie gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie usuwania śniegu i lodu na drogach gminnych i chodnikach poprzez: - Zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu piasku i soli w proporcji 9:1, - Odśnieżanie, - Usuwaniu pryzm śniegowych. 2. Przedmiot zamówienia określają: - Kod CPV 90620000-9, 90630000-2 - Wzór umowy - Załącznik nr 6 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie nr 1 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Szewce, Ozorowice, Strzeszów. Zadanie nr 2 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Piotrkowiczki, Mienice, Machnice, Pierwoszów, Wysoki Kościół Zadanie nr 3 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Ligota Piękna, Wisznia Mała, Malin Zadanie nr 4 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Kryniczno, Rogoż, Psary, Krzyżanowice, Szymanów. 4. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Przez pracę przy zimowym utrzymaniu dróg i chodników należy rozumieć czynne uczestnictwo w akcji zimowej tj. pracę danego środka sprzętowego przy likwidacji śliskości, odśnieżaniu, patrolowaniu dróg, załadunek materiałów przeciwgołoledziowych na zorganizowanej przez Wykonawcę bazie materiałowej oraz usuwanie pryzm śniegowych z dróg i terenów gminnych wskazanych przez zamawiającego w przypadkach zaistnienia takiej konieczności. 2. Zamówienie obejmuje: a) odśnieżanie dróg i placów w tym zatok autobusowych i chodników placów przy kościołach i świetlicach należących do Gminy Wisznia Mała przy użyciu sprzętu i materiałów Wykonawcy do zwalczania śliskości zimowej; b) posypywanie materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg. 3. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać 2 pojazdy do zimowego utrzymania dróg. Jeden do bieżącego odśnieżania, natomiast drugi pojazd jest pojazdem rezerwowym, który wykonawca ma obowiązek użyć w przypadku awarii pierwszego pojazdu. 4. Do zapobiegania powstawania i likwidacji śliskości zimowej Wykonawca zastosuje środki chemiczne i materiały uszorstniające: o sól drogowa o zawartości NaCl - min. 95,0% z antyzbrylaczem K4Fe(CN)6 - 40,0 mg/kg o piasek o uziarnieniu do 2mm wg BN-87/6774-04 5. Wyłoniony w danym zadaniu wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas wyjazdu i powrotu. Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart drogowych (wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). Karta drogowa, po zatwierdzeniu przez pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała, stanowić będzie podstawę rozliczenia wykonawcy z realizacji przedmiotu zamówienia i spisania protokołu odbioru (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) i wystawienia faktury. Dokumenty te, po sprawdzeniu zgodności przejazdu z odczytem GPS, zatwierdzeniu ich przez pracownika Urzędu Gminy, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała dotyczących prac przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz jest odpowiedzialny za należytą jakość ich wykonania. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnej dyspozycji, co do obsady sprzętu i pracy w ciągu trwania umowy przez 24h. 11. Wykonawca podejmuje akcję zimowego utrzymania po wystąpieniu niekorzystnych warunków dla ruchu drogowego, tak aby zabezpieczyć przejezdność dróg. 12. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić usługę w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób korzystających z dróg, placów i chodników; 13. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi; 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zainstalowania systemu monitorowania pracy sprzętu (typu GPS). W przypadku uszkodzenia w/w sprzętu należy niezwłocznie powiadomić pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała. Uszkodzenie systemu monitorowania powstałe z winy Wykonawcy będzie naprawiane na jego koszt a każdy dzień pracy bez monitoringu obciążony będzie karą umowną w wysokości 5 000,00 zł (słownie; pięć tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach