Gminny Zespół Oświatowy ogłasza przetarg
- Adres: 64-530 Kaźmierz, ul. Szamotulska 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 29 18 065 , fax. 0-61 29 16 320
- Data zamieszczenia: 2014-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświatowy
ul. Szamotulska 20 20
64-530 Kaźmierz, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 29 18 065, fax. 0-61 29 16 320
REGON: 63083220100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora. Głównym obowiązkiem Wykonawcy jest zrealizowanie projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu, terminowo, zgodnie z zaplanowanym budżetem przy zapewnieniu kwalifikowalności wszystkich wydatków oraz zgodności z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w tym polityką równych szans kobiet i mężczyzn oraz dokumentami i interpretacjami wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizacji celów projektu i osiągnięcia założonych we wniosku aplikacyjnych wskaźników realizacji poszczególnych celów: 1. Wzrost upowszechnienia edukacji przedszkolnej oraz zapewnienie możliwości objęcia edukacją przedszkolną wszystkich dzieci w wieku 3-5 lat na obszarze wiejskiej Gminy Kaźmierz w wyniku utworzenia 25 dodatkowych miejsc w przedszkolu samorządowym w Kaźmierzu w okresie styczeń 2014-czerwiec 2015 liczba nowych miejsc przedszkolnych wygenerowana w ramach projektu - 25 liczba ośrodków wychowania przedszkolnego, które uzyskały wsparcie w ramach projektu - 1 liczba dzieci z terenów wiejskich w wieku 3-4 lat objęta edukacją przedszkolną w ramach projektu - 25 2. Podniesienie jakości infrastruktury przedszkola samorządowego w Kaźmierzu, w wyniku zakupu w 2014 roku wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby funkcjonowania nowego oddziału przedszkolnego ilość wyposażonych nowych sal przedszkolnych - 1 ilość wyposażonych nowych łazienek przedszkolnych -1 ilość wyposażonych nowych szatni przedszkolnych - 1 3. Wyrównywanie różnic edukacyjnych i przystosowawczych oraz zapobieganie marginalizacji społecznej dzieci wiejskich w terenu Gminy Kaźmierz, w wyniku objęcia edukacją przedszkolną 25 dzieci w wieku 3-4 lat z terenów wiejskich w okresie styczeń 2014-czerwiec 2015 liczba dzieci z terenów wiejskich objęta edukacją przedszkolną w nowo powstałym oddziale przedszkolnym - 25 4. Podniesienie jakości i atrakcyjność edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz w wyniku realizacji bezpłatnych zajęć dodatkowych oraz wycieczek edukacyjno-krajoznawczych w przedszkolu samorządowym w Kaźmierzu w okresie styczeń 2014-czerwiec 2015 liczba godzin bezpłatnych zajęć dodatkowych - 850 liczba zorganizowanych wycieczek edukacyjno-krajoznawczych - 22 3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a) nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, b) realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi dokumentami programowymi POKL, w tym zwłaszcza: SZOP POKL, Zasadami Finansowania POKL, Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach POKL c) podejmowanie niezbędnych działań mających na celu terminowe osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, d) organizowanie comiesięcznych spotkań zespołu projektowego w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania i przekazywania Zamawiającemu postępów w realizacji projektu oraz informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, e) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, f) przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, g) opracowanie formularzy w związku ze zmianami w projekcie, h) przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową, i) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, w tym przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień j) przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, prowadzonej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu, k) monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, l) zgłaszanie do WUP w Poznaniu wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych, m) nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, n) obsługa administracyjno-biurowa i archiwizacja dokumentacji projektu, o) nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług zleconych realizowanych w ramach projektu p) nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, q) udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, r) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia usług i dostaw realizowanych w ramach projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie:dwatysiącezłotych00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Duszniki O/Kaźmierz Nr 93 9072 0002 2002 0204 5997 0009 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium proszę dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz winien to być oryginał dokumentu. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazmierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2014-02-24 - Wykonywanie zadań koordynatora projektu w zakresie zarządzania projektem Wsparcie na starcie WND-POKL.09.01.01-30-003/13
Dodano: 2013-11-06 - Przedszkole Marzeń w Gminie Szamocin - Koordynator projektu
Dodano: 2013-10-17 - Pełnienie funkcji: Kierownika projektu, koordynatora i specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak
Dodano: 2013-04-30 - PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA PROJEKTU PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-04-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2013-03-20 - Usługi asystenta merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - usługi koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-02-19 - Usługa pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02.00-30-061/12-00, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2.
Dodano: 2013-02-05