Przetargi.pl
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5711111 , fax. 065 5711111
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5711111, fax. 065 5711111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KROBIA.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA CPV 79.42.10.00-1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa polegająca na zarządzaniu projektem pn. Budowa gminnej infrastruktury dostępu do Internetu dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w gminie Krobia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion obejmującego koordynację projektem, inżyniera projektu i rozliczanie finansowe projektu. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, którym będzie biuro projektu znajdujące się w Urzędzie Miejskim w Krobi, ul.Rynek 1, 63-840 Krobia. Koordynator projektu oraz specjalista ds. obsługi projektu zobowiązani są do przebywania w Biurze projektu w razie potrzeby na polecenie Zamawiającego. Obowiązki Koordynatora Projektu: 1) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie projektu.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu, przejmuje odpowiedzialności za całość realizacji projektu, zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach przy współpracy ze specjalistą do spraw finansowych zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie, w szczególności: a) zarządzanie planowanymi działaniami, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych projektu, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, c) koordynowanie działań projektowych, d) koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, e) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, f) kontrola wydatkowania środków 2) Nadzór nad zgodnością i jakością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej 3) Utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informuje na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowo przesyła wszystkie wymagane dokumenty i informacje, przestrzega obowiązki i zalecenia wynikające z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, między innymi sporządza: a) wnioski o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganiami zgodnie z umową, b) informacje o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu, c) okresowe sprawozdania, d) aktualizacje harmonogramy płatności, e) informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu. 2) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i jest obecny podczas kontroli projektu. 3) Przekazanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 4) Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 5) Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych uzgodnionych z Zamawiającym kierowanych do opinii publicznej, informujące o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejska zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. 6) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej projektu 7) Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Uczestniczenie w kontrolach projektu oraz sporządzania ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu. 9) Udział w przewidywanych przynajmniej 2 razy w miesiącu 2-4 godzinnych spotkaniach roboczych z przedstawicielami Gminy Krobia w celu monitorowania postępów realizacji projektu. Obowiązki inżyniera projektu: I. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją procesu budowy infrastruktury sieciowej (sieci światłowodowej, WIMAX i WIFI) zapewniającej dostęp do szerokopasmowego Internetu dla jednostek podległych Gminie (w trybie zaprojektuj i wybuduj), w szczególności: 1) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji projektowej, 2) pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623), 3) pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestycyjnego, 4) organizowania i prowadzenia cyklicznych narad koordynacyjnych robót budowlanych, 5) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, 6) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 7) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 8) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. 9) weryfikacja i akceptacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych, 10) przygotowanie dokumentów do przejęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji, 11) przygotowanie dokumentacji w przypadku spraw spornych do ewentualnego arbitrażu, 12) rozliczanie rzeczowo-finansowe projektu dotyczącego budowy sieci, 13) aprobowanie płatności, 14) aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, 15) sporządzanie raportów i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, w tym dla Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, 16) systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań, 17) obsługa okresu gwarancyjnego, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego. II. Monitorowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu przekazanego gospodarstwom domowym oraz jego odzyskanie w razie nieprawidłowego użytkowania w okresie realizacji umowy. Kwartalne raportowanie do Zamawiającego o wynikach kontroli u Beneficjentów. III. Pełna współpraca z wykonawcą szkoleń w celu zarządzania terminową i prawidłową realizacją szkoleń: przygotowywanie spotkań informacyjnych dla wyłonionej grupy docelowej, informowanie uczestników o terminach szkoleń. IV. Zatwierdzanie protokołów odbioru wykonanych usług oraz innych dokumentów niezbędnych do wystawienia faktury wskazanych przez Zamawiającego. Weryfikacja dokumentów księgowych za usługi i czynności podlegające nadzorowi, związane z realizacją projektu wraz ze wszystkimi załącznikami przed złożeniem ich do Zamawiającego. V. Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych niezbędnych do wystawienia wniosków o płatność do Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, VI. Raportowanie do Zamawiającego postępów realizacji wszystkich etapów projektu i napotkanych problemów. VII. Bieżące monitorowanie wskaźników projektu. VIII. Udział w naradach koordynacyjnych projektu. IX. Obsługa zespołów kontrolujących uprawnionych do kontroli realizacji projektu. X. Wykonywanie innych czynności związanych z koordynacją projektu wynikłych w trakcie jego realizacji. Obowiązki specjalisty ds. obsługi finansowej projektu: 1) współpraca z Wydziałem Finansowym Urzędu Miejskiego w zakresie rzetelnego i terminowego księgowania zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu. 2) Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur. 3) Opisywanie faktur zgodnie z wytycznymi Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia. 4) Współpraca w zakresie księgowości z osobami zarządzającymi projektem oraz z Instytucją Pośredniczącą. 5) Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem 6) Rozliczanie projektu pod względem finansowym (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.). 7) Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 8) Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 9) Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 10) Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 11) Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 12) Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. 13) Współpraca z organami kontrolującymi. 14) Uczestniczenie w kontrolach projektu oraz sporządzania ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu. 15) Miejscem wykonywania zleconych zadań będzie biuro - Urzędu Miejskiego w Krobi, ul.Rynek 1, 63-840 Krobia .Wykonawca zobowiązany jest do przebywania w tym biurze w razie potrzeby na polecenie Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów, wytycznych Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz informacji i zaleceń zamieszczanych w szczególności na stronie internetowej Programu, a także innych dokumentów w ramach Programu. 3. Ze względu na szczególny charakter zamówienia - usługi Zamawiający wymaga by Wykonawca każdorazowo na telefoniczne, mailowe, faksowe wezwanie Zamawiającego, stawił się osobiście (lub przez swego przedstawiciela) nie później niż w ciągu 3 dni od zawiadomienia o konieczności stawienia się w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krobia.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach