Przetargi.pl
Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Zawierciańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 642 84 67, , fax. (032) 642 94 01
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Zawierciańska 16
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. (032) 642 84 67, , fax. (032) 642 94 01
    REGON: 34573100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl link BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR praz przedmiarem prac niezbędnych do wykonania w celu otrzymania zamierzenia stanowiącego przedmiot zamówienia, z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: Zakup i montaż szybu windy wraz z windą oraz prace towarzyszce niezbędne do zamontowania szybu windy wraz z windą. Prace towarzyszące obejmują: -wykonanie płyty fundamentowej - wykonanie konstrukcji szybu windy z uwzględnieniem wentylacji szybu. - Zakup i montaż przeszklenia szybu -Wzmocnienie istniejących nadproży w miejscu połączenia nowego szybu windy z istniejącym budynkiem. Wykona mnie przykrycia szybu windy w postaci daszku dwuspadowego Wykonanie elementów instalacji elektrycznej w celu zasilania windy. Wykonacie prac wykończeniowych takich jak tynki i okładziny ścian szybu, uzupełnia ubytków tynków, malowanie ścian, dostosowanie podjazdu dla niepełnosprawnych do nowych warunków terenowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w projekcie, przedmiarze robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiary robót załącznik nr 5 do SIWZ. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentacja budowlana załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie RYCZAŁTOWE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca ( jeżeli zaistniał taka sytuacja).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach