Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 32-310 Klucze, ul. Zawierciańska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (032) 642 84 67, , fax. (032) 642 94 01
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Zawierciańska 16
32-310 Klucze, woj. małopolskie
tel. (032) 642 84 67, , fax. (032) 642 94 01
REGON: 34573100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl link BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR praz przedmiarem prac niezbędnych do wykonania w celu otrzymania zamierzenia stanowiącego przedmiot zamówienia, z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: Zakup i montaż szybu windy wraz z windą oraz prace towarzyszce niezbędne do zamontowania szybu windy wraz z windą. Prace towarzyszące obejmują: -wykonanie płyty fundamentowej - wykonanie konstrukcji szybu windy z uwzględnieniem wentylacji szybu. - Zakup i montaż przeszklenia szybu -Wzmocnienie istniejących nadproży w miejscu połączenia nowego szybu windy z istniejącym budynkiem. Wykona mnie przykrycia szybu windy w postaci daszku dwuspadowego Wykonanie elementów instalacji elektrycznej w celu zasilania windy. Wykonacie prac wykończeniowych takich jak tynki i okładziny ścian szybu, uzupełnia ubytków tynków, malowanie ścian, dostosowanie podjazdu dla niepełnosprawnych do nowych warunków terenowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w projekcie, przedmiarze robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiary robót załącznik nr 5 do SIWZ. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentacja budowlana załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie RYCZAŁTOWE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca ( jeżeli zaistniał taka sytuacja).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa wymiana istniejącego dźwigu na nowy wraz z utylizacją starego dźwigu
Dodano: 2023-08-24 - Wymiana i dostosowanie do przewożenia osób niepełnosprawnych windy osobowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Grochowskiej 22 i 24 w Krakowie, w podziale na 2 części
Dodano: 2022-09-28 - Modernizacja budynku mienia gminnego przy ulicy Rynek 11 w Makowie Podhalańskim na potrzeby funkcjonowania MOPS polegającej na dostawie i montażu windy o napędzie elektrycznym.
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2020-12-04 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-28 - PRZEBUDOWA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZESKU
Dodano: 2020-07-10 - Usługa modernizacji dwóch istniejących dźwigów osobowych w budynku Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, ul. Lubicz 25A
Dodano: 2020-06-30 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ CZTERECH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
Dodano: 2020-06-18