Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawa CHROMATOGRAFU GAZOWEGO Z DETEKTOREM MASOWYM W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKOSZAROWEGO PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ W GORZOWIE WLKP. NA SIEDZIBĘ FILII SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI Z ZIELONEJ GÓRY, I KOMISARIATU POLICJI, LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO ORAZ ARCHIWUM KWP.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawa CHROMATOGRAFU GAZOWEGO Z DETEKTOREM MASOWYM W RAMACH PROJEKTU PT. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKOSZAROWEGO PRZY UL. MYŚLIBORSKIEJ W GORZOWIE WLKP. NA SIEDZIBĘ FILII SAMODZIELNEGO PODODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI Z ZIELONEJ GÓRY, I KOMISARIATU POLICJI, LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO ORAZ ARCHIWUM KWP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. W swoim zakresie zamówienie obejmuje dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez użytkownika tj. Laboratorium Kryminalistyczne KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 30. Wniesienie urządzenia przez pracowników Wykonawcy, instalację i uruchomienie, krótki instruktaż stanowiskowy bezpośrednio - w trakcie uruchamiania, oraz szkolenie (4 osoby) użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia - co najmniej 5-dniowe (40 godzin zegarowych) po zakończeniu dostawy w uzgodnionym przez obie strony terminie. Opis (Plan) szkolenia w formie pisemnej wykonawca załączy do oferty. 2. Urządzenie będące przedmiotem zamówienia musi gwarantować metodę badań klasy A (wynik przeprowadzonej analizy nie wymaga potwierdzenia wyniku inną metodą badań) oraz musi umożliwiać identyfikacji struktury analizowanych związków z dużą czułością i niską granicą wykrywalności. 3. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, sprawne, kompletne, pozbawione wad i objęte gwarancją producenta, oraz: 3.1. Posiadać deklarację zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE). 3.2. Gotowe do pracy i posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje (w tym instrukcję obsługi) i certyfikaty w języku polskim; 3.3. Wyposażone w bibliotekę zawierającą pełne spektrum: - substancji określonych w załącznikach do Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, - leków, - materiałów wybuchowych, bojowych środków drażniących, pozostałości popożarowych, - pigmentów i barwników oraz innych substancji spotykanych w chemicznej analizie kryminalistycznej. Specyfikacja wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.4. Ologowane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjenta. 4. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji oraz realizacji dostaw i zasady płatności zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Projekt Umowy. 5. Do dostarczonego sprzętu musi być dołączona karta gwarancyjna zawierająca m. in. numer seryjny termin i warunki ważności gwarancji, adres i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi serwisowe, nazwę producenta. 6. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska. 7. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na zasadach określonych w art. 151 a) ustawy Pzp. 9. Wymagania Zamawiającego: 9.1. Wykonawca ponosi koszty związane z uruchomieniem dostarczonego urządzenia. 9.2. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przekazania Zamawiającemu zakupionego urządzenia ologowanego zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie informacji i promocji dla beneficjenta. 10. Zamawiający nie ma wymagań, o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy P.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384322107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 5.000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 - DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU. 6.Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Sekcji ds. Zamówień Publicznych, gdzie należy odebrać zlecenie przyjęcia dokumentu wadialnego do kasy. - KSEROKOPIĘ DOKUMENTU WADIUM NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM WRAZ Z PODPISEM LUB PARAFKĄ WYKONAWCY. 7.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p.. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli (art. 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p.): a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy P.z.p.) 10.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie: a)jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN DOSTAWY
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach