Areszt Śledczy w Lubsku ogłasza przetarg
- Adres: 68-300 Lubsko, ul. Nowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 372 54 00 , fax. 0-68 372 15 63
- Data zamieszczenia: 2010-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Lubsku
ul. Nowa 2 2
68-300 Lubsko, woj. lubuskie
tel. 0-68 372 54 00, fax. 0-68 372 15 63
REGON: 00109489400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż barier mikrofalowych oraz rozbudowa istniejącego systemu telewizji przemysłowej Realizacja zadania obejmuje dostawę kompletnego systemu barier mikrofalowych i elementów systemu telewizji przemysłowej wraz z montażem i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać (w języku polskim) w szczególności opis systemu i sposobu jego działania, instrukcje obsługi, DTR, oraz atesty i certyfikaty zainstalowanych urządzeń, schematy jedno-kreskowe, oraz rysunki powykonawcze zainstalowanych urządzeń i oprzewodowania. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania obmiarów, celem ustalenia kosztów robocizny i materiałów niezbędnych do montażu dostarczonych urządzeń. Minimalne wymagania dla urządzeń objętych dostawą: - monitor LCD 19cali - 1szt - monitor LCD 19cali z tunerem TV - 2szt - Zintegrowany punkt kamerowy z kamerą obrotową (rozdzielczość min. 480TVL, czułość min 0,001Lux, zoom optyczny min. 22x, zoom cyfrowy min. 10x) wraz z zasilaczem - 1szt - Pulpit sterowniczy z joystickiem, zoomem w gałce, wyświetlaczem LCD - 1szt - Kamera zewnętrzna dzień/noc, liczba linii min. 520 TVL z obiektywem zmienno-ogniskowym, automatyczną przesłoną - ogniskowa 3-8mm, obudową hermetyczną z uchwytem - zewnętrzną min. IP66 z grzałką i termostatem, oraz zasilaczem - 9szt - Kamera kopułkowa, wandaloodporna, rozdzielczość min. 480TVL, czułość min. 0,01Lux, ogniskowa 3-8mm z zasilaczem - 5szt - Patch panel , UTP, kat. 5e, 1U, 19cali, złącze typu Krone - rozłączne - 1szt - Szafa teledacyjna 12U - 1szt - Pasywny odbiornik skrętki TRANSFORMATOR VIDEO - na 16 kamer po skrętce - 1szt - Bariera mikrofalowa cyfrowa - zasięg 60m do montażu zewnętrznego z zasilaczem - 4szt - Czujnik PIR - do montażu zewnętrznego, zasięg 11mx11mx90stopni - 1szt - Dzielnik obrazu 4 wejściowy - 1szt - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1szt - rejestrator CCTV 8-kanałowy 100kl/s, kompresja MPEG-4 - 1szt - HDD 500GB - 2szt - Manipulator szyfrowy LCD - 1szt - Centrala alarmowa - 32 wejścia programowalne, pamięć zdarzeń z możliwością druku, możliwość podłączenia manipulatorów i modułów rozszerzeń - 1szt - moduł rozszerzenia do centrali alarmowej - min. 8 wejść, obsługa konfiguracji NO, NC, EOL, 2EOL/NO, EOL/NC - 1szt Po wykonaniu montażu dostarczonych urządzeń, Wykonawca sporządzi protokół przekazania dokumentacji i odbioru usługi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Protokół z przekazania/odbioru bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury dla Zamawiającego. Protokół powinien zawierać: - nazwę Zamawiającego i Wykonawcy, - dokładną datę zrealizowania zamówienia w całości, - miejsce na wpisanie ewentualnych uwag i zastrzeżeń, oraz ustaleń w tym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453120007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną