Przetargi.pl
Zakup usługi przeprowadzenia Indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5773123 , fax. 82 5773010
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Górny 1 1
    22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 82 5773123, fax. 82 5773010
    REGON: 11019794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi przeprowadzenia Indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia Indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym w ramach projektu Akademia wielkich możliwości. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą się odbywały w Szkole Podstawowej w Łopienniku Dolnym. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia. Termin prowadzenia poszczególnych zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zakres zamówienia obejmuje: a) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu, rozkładu i planu zajęć pozalekcyjnych obejmujących ich harmonogram oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, b) organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin dodatkowych wspierających proces nauczania, c) terminowe i rzetelne wykonywanie usług edukacyjnych, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, d) prowadzenie dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i przekazania pełnej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zajęć, e) monitorowanie przebiegu realizacji projektu i frekwencji uczestników, f) przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności oraz ankietowanie uczniów w trakcie oraz na zakończenie realizacji zajęć, g) sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, h) sprawozdawczość z realizacji usługi. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy cywilnoprawnej stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramami uzgodnionymi z dyrektorami szkół i zaakceptowanym przez koordynatora projektu. Przedmiot zamówienia obejmuje Indywidualne poradnictwo psychologiczne - dla 75 uczniów - po 2 godziny na osobę - łącznie 150 godzin po 60 minut
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach