Przetargi.pl
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

Gminny Zespół Oświatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 24 40 , fax. 25 798 24 40
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświatowy
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 24 40, fax. 25 798 24 40
    REGON: 71038228800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzolukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ra-mach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. a.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów; b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierow-nika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywi-dualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów; h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów; i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży; k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych; m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów; n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. a.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym wykazem godzinowym: Szkoła Podstawowa w Gołąbkach 1. Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/grupę = 200h) Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych (30 uczniów x 6h = 180h). Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególno-ści: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc. 380 Gimnazjum w Gołąbkach 2 Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych (5gr x 50h/ grupę =250h) Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych 40 uczniów x 6h (40x6h = 240h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc. 490 Szkoła Podstawowa w Krynce 3 Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/ grupę = 200h) Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.296 Gimnazjum w Krynce 4 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h) Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej). W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc. 196 Szkoła Podstawowa w Rolach 5 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h) Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h) Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej. Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman). Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły). Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.: 1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo 2. Uczeń niedostosowany społecznie 3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym 4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami 5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej 7. Uczeń przewlekle chory 8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne 9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych 10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica 11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności: a) Uczeń doświadczający przemocy domowej b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej d) Uczeń zagrożony samobójstwem e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością Regulamin ma zawierać w sobie: a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.196 RAZEM 1558 3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach