Przetargi.pl
Zakup trzech zestawów sprzętu do digitalizacji zasobów archiwalnych i sprzętu komputerowego oraz zakup urządzenia DRON z kamerą dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków z/s w Przemyślu.

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 678 61 78 , fax. 16 678 59 44
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
    ul. Jagiellońska 29
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 678 61 78, fax. 16 678 59 44
    REGON: 507870000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wuozprzemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup trzech zestawów sprzętu do digitalizacji zasobów archiwalnych i sprzętu komputerowego oraz zakup urządzenia DRON z kamerą dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków z/s w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech zestawów do digitalizacji zbiorów archiwalnych znajdujących się w archiwach zakładowych WUOZ i podległych delegatur oraz zestawu komputerowego z zainstalowanym pełnym oprogramowaniem i laserowym urządzeniem wielofunkcyjnym oraz zakupu urządzenia DRON z kamerą. a) część I – zakup, dostawa i montaż trzech zestawów sprzętu do digitalizacji zbiorów archiwalnych znajdujących się w archiwach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków z siedzibą w Przemyślu i podległych delegatur, b) część II - zakup i dostawa i montaż zestawu komputerowego z pełnym oprogramowaniem i laserowym urządzeniem wielofunkcyjnym, c) część III - zakup i dostawa Drona typu Quadrocopter z kamerą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert; 2) wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 A (zadanie część I) , 2B (zadanie część II) i 2C (zadanie część III); 3) kalkulację cenową sporządzoną wg.wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A (zadanie nr I), 3B (zadanie część II) i 3C (zadanie część III); 4) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowę regulującą ich współpracę wskazującą pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach