Przetargi.pl
Budowa klubu dziecięcego w Lipnicy

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36122 Dzikowiec, ul. Dworska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    ul. Dworska 62
    36122 Dzikowiec, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa klubu dziecięcego w Lipnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa usługowego budynku wielofunkcyjnego z przeznaczeniem na klub dziecięcy i oddział przedszkolny z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączem wody i kanalizacji sanitarnej w Lipnicy. 3.2. Zakres rzeczowy: 1. Rozbiórka budynku gminnego w Lipnicy. Budynek gminny w całości do rozbiórki. Budynek wykonany w technologii murowanej. Ściany z pustaków. Strop drewniany belkowy. Dach dwuspadowy kryty dachówka cementową. Więźba konstrukcji krokwiowej. Fundamenty wykonane z pustaków betonowych. Budynek nie używany. 2. Budowa usługowego budynku wielofunkcyjnego z przeznaczeniem za klub dziecięcy i oddział przedszkolny z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączem wody i kanalizacji sanitarnej w Lipnicy. Budynek wolnostojący parterowy z poddaszem nieużytkowym, z dachem wielospadowym, krytym blachodachówką. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, ściany murowane, dach konstrukcji drewnianej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 19.2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b ustawy Pzp. 19.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ). 19.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Urząd Gminy Dzikowiec konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział Dzikowiec 27 9159 1010 2003 3000 0039 0006. 19.5. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powin-ny zawierać w tytule przelewu nazwę i znak sprawy postępowania zgodnie z wzorem: WADIUM w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane znak sprawy: 19.6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 19.7. Wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Gmina Dzikowiec – nazwa jed-nostki. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 19.8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odset-kami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełno-mocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako naj-korzystniejszej. 19.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zo-stała wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wska-że innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty które należy dołączyć do oferty: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ c) zobowiązanie do udostępnieniu (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) d) dowód opłacenia wadium, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 14. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH W przypadku oferentów z innych państw wymagane jest składanie dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospo-litej Polskiej) - zamiast dokumentów wskazanych w pkt 12.3.1. ppkt 2), lit. a – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zamiast dokumentów, o których mowa w 12.3.1 ppkt 2 lit b) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez wła-ściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w za-kresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamiesz-kania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierają-cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskaza-niem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której doku-ment miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za-mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający mo-że zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. PODWYKONAWCY 10.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 10.2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (formularz oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz firm Podwykonawców (o ile są znane na tym etapie postępowania). 10.3. Podwykonawca występujący jako podmiot trzeci, na którego potencjał Wykonawca powołuje się w trybie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp podlega obligatoryjnej ocenie pod kątem braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 10.4. Zamawiający nie ocenia i nie wymaga dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia od Podwykonawców na zasobach których Wykonawca nie polega w celu wykazania spełnienia warunków. 10.5. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego i Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej a także przekazania informacji na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 10.6. Wykonawca ma prawo zmienić albo zrezygnować z Podwykonawcy na każdym etapie realizacji Umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy doty-czy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 10.7. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem Podwykonawców Strony dotyczą uregulowa-nia zawarte w ustawie Pzp, niniejszej SIWZ i projekcie Umowy – CZĘŚĆ III SIWZ. 11. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 11.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego, za należyte wykonanie Umowy i za wniesienie zabezpieczenia. 11.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego a pełnomocnictwo załączają do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winni spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi dla Wykonawcy oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 11.4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) każdy z grupy takich Wykonawców podlega ocenie, czy nie zachodzą przesłanki wskazujące na wykluczenie z postępowania. Wypełnienie się choćby jednej z ww. przesłanek w odniesieniu do Wykonawcy (pojedynczego) czy też jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) skutkuje koniecznością wykluczenia z postępowania. 11.5. W formularzu oferty wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, a nie tylko Pełnomocnika. 11.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. 11.7. Zamawiający od Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, jeśli ich oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy o realizację zamówienia może wymagać przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (obowiązującej w okresie realizacji zamówienia) określającej m.in. Pełnomocnika oraz zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia lub pełnomocnictwa Wykonawców występujących wspólnie na czas realizacji zamówienia. 11.8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach