Przetargi.pl
Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne w kompletach - jednorzędowe 8 000 kpl. (16.000 szt.) - dwurzędowe 90 kpl. (180 szt.) 2) Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne do przyczep w sztukach - jednorzędowe 600 szt. - dwurzędowe 140 szt. 3) Tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 800 szt. 4) Tablice rejestracyjne motorowerowe zwyczajne w sztukach - dwurzędowe 1000szt. 5) Tablice samochodowe indywidualne w kompletach - 20 kpl. (40 szt.) 6) Tablice motocyklowe indywidualne w sztukach - 30 szt. 7) Tablice samochodowe zabytkowe w kompletach - 20 kpl. (40 szt.) 8) Tablice motocyklowe zabytkowe w sztukach - 20 szt. 9) Tablice samochodowe tymczasowe - 50 kpl. (100 szt.) 10) Tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt. 11) Tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. Dostawa tablic: Producent dostarczy tablice rejestracyjne trwale opakowane i odpowiednio opisane - - max. po 50 szt. do siedziby: Wydział Komunikacji i Transportu własnym środkiem transportu na własny koszt i własne ryzyko, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Starostwo (za pomocą fax-u lub pocztą elektroniczną). Wykonawca zaoferuje dostawę tablic rejestracyjnych spełniających wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. Z 2007r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Z 2012r., poz. 585). Warunki umowy: 1. Wykonawca odbierze ze Starostwa własnym transportem i na własny koszt tablice rejestracyjne zwrócone organowi rejestrującemu, wycofane z użytku i dokona ich utylizacji w terminie 7 dni od daty zgłoszenia telefonicznego (faxem), 2. tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne, zabytkowe) wykona i dostarczy na pisemne zlecenie (fax, poczt elektroniczna) Zamawiającego w terminie do 3 dni, 3. udzieli gwarancji na jakość tablic rejestracyjnych (6 lat), 4. minimalna wielkość jednorazowego zamówienia tablic z wyłączeniem tablic zabytkowych, indywidualnych, tymczasowych oraz wtórników- wynosić będzie 50 szt., 5. w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub rozbieżności pomiędzy treścią zamówienia, a przedmiotem dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany tablic na własny koszt- nie później niż w terminie do 48 godzin, od otrzymania pisemnej reklamacji (fax, poczta elektroniczna). 6. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5%, ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 7. w przypadku zmiany przepisów w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, w trakcie obowiązywania umowy na produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania techniki i technologi produkcji tablic do zmienionych przepisów prawa (uzyskanie odpowiedniego certyfikatu) z zachowaniem obowiązującej ceny jednostkowej określonej w umowie. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani alternatywnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 2.500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 6.12.2013r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 6.12.2013r. do godz 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona- akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach