Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krapkowicach

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4074300 , fax. 77 4074332
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 77 4074300, fax. 77 4074332
    REGON: 53142192800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Krapkowickiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) wg rodzajów: -Samochodowe zwyczajne jednorzędowe wraz z ramkami z logo Powiatu - 12.950 szt. - Samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 50 szt. -Samochodowe indywidualne - 20 szt. -Motocyklowe zwyczajne - 1500 szt. -Motocyklowe indywidualne - 10 szt. -Motorowerowe zwyczajne - 2000 szt. -Samochodowe zabytkowe - 20 szt. -Motocyklowe zabytkowe - 10 szt. -Samochodowe tymczasowe - 150 szt. -Motocyklowe tymczasowe - 50 szt. -Motorowerowe tymczasowe - 50 szt. -Samochodowe tymczasowe badawcze - 20 szt. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: -dostarczania Zamawiającemu tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do siedziby zamawiającego, -dostarczenia tablic trwale opakowanych w kompletach po 25 szt. w paczce i czytelnie opisanych serią i numerami, -nieodpłatnego odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w związku z ich wymianą, przerejestrowaniem oraz wyrejestrowaniem pojazdu, w ciągu siedmiu dni od daty powiadomienia, -wykonania i dostarczenia Zamawiającemu w terminie dwóch dni od daty powiadomienia wtórników tablic rejestracyjnych i awaryjnych dostaw tablic w przypadku zwiększonego popytu, -dostarczenia wraz z tablicami zwyczajnymi jednorzędowymi ramek z logo Powiatu-treść logo zostanie uzgodniona z wykonawcą przed podpisaniem umowy. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane wyżej są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ww. wartości, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 2.2. Użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne: 2.2.1. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: -możliwość automatycznego tworzenia formularza na wszystkie wymagane rodzaje tablic z możliwością wysyłania go w formie elektronicznej, -automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych tzw. gospodarka numerami (aplikacja musi umożliwiać śledzenie jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamawiania tych samych numerów tablic), -ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, -baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów. 2.2.2. parametry sprzętu, na którym zainstalowane będzie zaproponowane przez Dostawcę wyżej wymagane oprogramowanie: -komputer z systemem operacyjnym Microsoft XP PRO -procesor Celeron 2,80 Hz -pamięć RAM 512 MB -dysk 40GB 2.2.3. oprogramowanie będzie przeznaczone dla minimum dwóch stanowisk. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania, 2.2.4. Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach