Przetargi.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Międzylesie

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8126327 , fax. 074 8126126
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8126327, fax. 074 8126126
    REGON: 00053062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Międzylesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3 - wozy strażackie. 2. Zakres zamówienia obejmuję dostawę średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Międzylesie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań dla średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego określa załącznik nr 1 do SIWZ, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. 4. Zakupiony samochód będzie przeznaczony na cele związane z ochroną przeciwpożarową. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6. Gwarancja: Na pojazd Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy, stwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy bez wad. 7. Pozostałe wymagania: 7.1. Ze względu na planowane dofinansowanie zakupu przedmiotu umowy w ramach projektu -Modernizacja zintegrowanego ochronnego systemu Orlickich i Bystrzyckich gór w związku z podpisaniem umowy z Schengen - nr CZ.3.22 1.3.00 09.01502 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013, po konsultacji i w uzgodnieniu z Zamawiającym pojazd należy wyposażyć w trwałe oznaczenia w formie naklejek lub tabliczek informacyjnych zgodnie z działaniami wymienionymi we wniosku projektowym i zgodnie z Rozporządzeniem Komisji. Trwałość i czytelność ww. oznaczeń winna być zapewniona na okres co najmniej 6 lat. Elektroniczną treść oznaczenia dostarczy Zamawiający. 7.2. Wykonawca powinien posiadać własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny minimum dla zabudowy. 7.3. Wykonawca usunie ewentualne awarie przedmiotu zamówienia w ciągu 48 godzin od terminu ich pisemnego (faksem) zgłoszenia przez Zamawiającego. 7.4. Wykonawca zagwarantuje przyjazd serwisu i usunięcie awarii w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od pisemnego(fax.) zgłoszenia awarii, oraz udostępni nieodpłatnie (w czasie trwania gwarancji) pojazdu zamiennego o podobnych parametrach jak dostarczony - w przypadku, gdy awaria pojazdu spowoduje jego unieruchomienie na czas dłuższy niż 2 dni robocze od daty zgłoszenia się serwisu. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. 7.5. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu dostawy niezbędną dokumentację w języku polskim: - wyciąg ze świadectwa homologacji i pozostałą dokumentację niezbędną do zarejestrowania kompletnego pojazdu - zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, - instrukcję obsługi i konserwacji dla podwozia samochodowego i zabudowy w języku polskim, - książkę serwisową i kartę gwarancyjną oraz katalog części zamiennych. 7.6. Wykonawca zapewni w na swój koszt szkolenie osób w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu. 7.7. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzylesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach