Przetargi.pl
dostawa materiałów do kontroli sterylizacji

Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7449033
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
    ul. Bohaterów Getta 10 10
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7449033
    REGON: 23118096000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów do kontroli sterylizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do kontroli sterylizacji Zakres zamówienia obejmuje 11 części: PAKIET NR 1 Ochraniacze do narzędzi zabezpieczające opakowania przed przedziurawieniem PAKIET NR 2 Rękawy papierowo-foliowe z fałdą PAKIET NR 3 testy, taśmy, wskaźniki PAKIET NR 4 etykiety dwukrotnie przylepne PAKIET NR 5 włóknina do pakowania zestawów PAKIET NR 6 torebki płaskie papierowo-foliowe 3 PAKIET NR 7 torebki płaskie z samoprzylepnym zamknięciem PAKIET NR 8 papier krepowany PAKIET NR 9 rękawy papierowo-foliowe bez fałdy PAKIET NR 10 opakowania włóknionowo- foliowe PAKIET NR 11 taśmy do zamykania pakietów Szczegółowy asortyment oraz ich ilości określone są w FORMULARZU CENOWYM. Podane ilości asortymentu mają charakter orientacyjny. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację wskazanych ilości w przypadku ich nie wyczerpania wraz z upływem daty obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy towaru: 5 dni; Wykonawca zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od dnia wystawienia faktury Vat; Dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. Wykonawca zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy - 36 miesięcy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 332623007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach