Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO NA POTRZEBY PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA DRYGAŁY.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Drygały ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Drygały, ul. Grunwaldzka 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4240560, 4240573 , fax. 087 4240570
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Drygały
    ul. Grunwaldzka 22 22
    12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4240560, 4240573, fax. 087 4240570
    REGON: 79000113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobwości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO NA POTRZEBY PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA DRYGAŁY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz rejestratorów leśniczego na potrzeby pracowników Nadleśnictwa Drygały, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Zamówienie obejmować będzie: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ 1: Dostawa sprzętu komputerowego - szczegółowe wymagania określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 - załącznik nr 1do SIWZ. - komputery stacjonarne - 6 szt. - monitory - 6 szt. - skaner - 1 szt. - drukarki systemowe laserowe - 2 szt. - drukarki laserowe - 4 szt. CZEŚĆ 2: Dostawa rejestratorów leśniczego + dodatkowa stacja dokująca - szczegółowe wymagania określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. - rejestratory leśniczego ze stacją dokująca - 6 szt. - dodatkowe stacje dokujące - 1 szt. - drukarki - 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium. 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: CZEŚĆ 1 - 400,00 zł CZEŚĆ 2 - 1 000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr: 8220-3000-4511-1000-0000-7584-30 BGŻ SA Ełk z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania i której części zamówienie dotyczy: Wadium na ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO NA POTRZEBY PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA DRYGAŁY - część 1 / część 2 Dowód przelewu lub kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.08.2013 r., do godz. 9:30 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz w wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy PZP, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zmawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta zastała wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wzniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach