Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych im. Stanisława Mikołajczyka ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, ul. Wojska Polskiego 36
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 2483129 , fax. 0-55 6495000
- Data zamieszczenia: 2013-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych im. Stanisława Mikołajczyka
ul. Wojska Polskiego 36 36
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-55 2483129, fax. 0-55 6495000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseit.paslek.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa narzędzi i sprzętu dla uczniów/uczennic niezbędnych do realizacji projektu Dobre wykształcenie zawodowe gwarancją lepszego jutra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa narzędzi i sprzętu dla uczniów/uczennic niezbędnych do realizacji projektu Dobre wykształcenie zawodowe gwarancją lepszego jutra. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: - Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa narzędzi i sprzętu do diagnostyki samochodowej, - Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, - Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa narzędzi i sprzętu gastronomicznego, - Przedmiotem IV części zamówienia jest dostawa narzędzi i sprzętu budowlanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385700001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseit.paslek.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną