Przetargi.pl
Zakup sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 452026, 261 452000 , fax. 261 452024, 261 452029
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 452026, 261 452000, fax. 261 452024, 261 452029
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie sprzętu gabinetowego na wyposażenie pomieszczeń służbowych Dowództwa 12 DZ w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w niżej wymienionych załącznikach: a) Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ b) Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Techniczna wraz z rysunkami poglądowymi - zał. nr 5 do SIWZ c) Znakowanie Sprzętu Kwaterunkowego - zał. nr 8 Do SIWZ 3. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax nr 261-45-50-09. 4. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia jest magazyn przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Miejsce rozładunku będzie na poziomie parteru. Odległość z miejsc rozładunku do miejsca docelowego w magazynie wynosi do 50 m. 5. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ) do odbiorcy docelowego, tj. 15 WOG na adres e-mail: waknr1szczecin@wp.pl przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 6. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do oznakowania przedmiotu zamówienia kodem kreskowym oraz numerem katalogowym WP. Oznakowanie kodem kreskowym musi być zgodne z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym - pod rygorem odrzucenia dostawy. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 7. Wszelkie opłaty związane z wyrobieniem kodów kreskowych ponosi producent/bezpośredni dostawca. 8. Wykonawca wraz z dostawą złoży oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych i że jest fabrycznie nowy. 9. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 67 944,96 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach