Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II 22A
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 444 1151 , fax. 91 444 1065
- Data zamieszczenia: 2015-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
al. Jana Pawła II 22A 22A
70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 444 1151, fax. 91 444 1065
REGON: 00120877700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu sprzętu poligraficznego do Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach projektu Budowa i wyposażenie Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego, POIS.13.01.00-00-019/12,w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 z dnia 26 listopada 2014 roku, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko - powtórka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
określone szczegółowo w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100); Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 1.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: Bank Pekao S.A. II/O Szczecin nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy). 2. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 2.1 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kasa mieści się w pokoju nr 128 w budynku administracyjnym US przy Papieża Jana Pawła II nr 31, 70-453 Szczecin i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.30 - 13.30. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, d. Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.univ.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz niszczarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 Zadania), znak sprawy 38/WOG/D/Infrastr./16
Dodano: 2016-04-14 - Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
Dodano: 2016-02-25 - Dostawę zestawu sprzętu poligraficznego do Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach projektu Budowa i wyposażenie Centrum Dydaktyczno - Badawczego Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego, POIS.13.01.00-00-019/12,w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 z dnia 26 listopada 2014 roku, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko - powtórka II.
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa kserokopiarek wraz z instalacją dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2013-09-26 - Dzierżawa cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania oraz opcją faksu wraz z ich serwisem w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 r
Dodano: 2013-09-17 - Dzierżawa cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania oraz opcją faksu wraz z ich serwisem od dnia podpisania umowy do 31.10.2013 r.
Dodano: 2012-03-23 - dostawa kserokopiarki cyfrowej monochromatycznej - 1 szt.
Dodano: 2012-03-09 - Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
Dodano: 2012-03-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2011-12-01 - Dostawa kserokopiarki cyfrowej monochromatycznej - 1 szt.
Dodano: 2011-11-28