Przetargi.pl
Zakup na karty flotowe paliw płynnych oraz płynów i materiałów eksploatacyjnych przez SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-375 Kielce, Wojska Polskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2604200, 41 2604221, , fax. 41 2604205
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
    Wojska Polskiego 51
    25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2604200, 41 2604221, , fax. 41 2604205
    REGON: 290391139
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl, www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup na karty flotowe paliw płynnych oraz płynów i materiałów eksploatacyjnych przez SP ZOZ MSWiA w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla samochodów służbowych Zamawiającego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych lub innych sposobów bezgotówkowego rozliczenia dostaw. 2. Zamawiający przewiduje, minimum 7 kart flotowych, z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ich ilość w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Benzyna bezołowiowa eurosuper 95– 2 200 litrów 2) Olej napędowy – 4 500 litrów 3) Płyn do spryskiwaczy – 100 litrów 4) Płyn AdBlue – 45 litrów 5) Płyn do chłodnic – 12 litrów 6) Olej silnikowy – 5 litrów 7) Żarówka samochodowa – 10 sztuk 4. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zakupu mniejszej ilości wymienionych towarów. 5. Olej napędowy i benzyna bezołowiowa muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2015 poz. 1680 z późn. zm) oraz odpowiednio norm PN-EN 228:2013-04 i PN-EN 590:2013-12 6. Karty paliwowe (inne identyfikatory albo dokumenty umożliwiające bezgotówkowe rozliczenie dostawy) muszą umożliwiać zakup benzyny i oleju napędowego z upustem wskazanym w ofercie. 7. Wykonawca rejestruje rodzaj zakupionego paliwa, datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu oraz numer rejestracyjny pojazdu wraz ze stanem licznika pojazdu tankującego. 8. Zamawiający zastrzega, że karty nie mogą być objęte programami lojalnościowymi. 9. Wykaz wszystkich stacji paliw na terenie kraju na których pojazdy Zamawiającego będą mogły tankować z upustem, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed zawarciem umowy. 10. Wykonawca musi dysponować co najmniej kilkoma stacjami na terenie województwa świętokrzyskiego, w tym minimum dwie na terenie miasta Kielce umożliwiającymi zakup paliw 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Przez dysponowanie stacją Zamawiający rozumie stacje paliw należące do wykonawcy lub operatorów z którymi wykonawca zawarł stosowne umowy. 11. Warunki realizacji transakcji przy użyciu kart paliwowych (lub innych identyfikatorów albo dokumentów umożliwiających bezgotówkowe rozliczenie dostawy): 1) W przypadku użycia karty paliwowej do tankowania pojazdu, którego numer rejestracyjny znajduje się na karcie, pojazd ten powinien się znajdować w miejscu tankowania. Tankowanie może być realizowane wyłącznie do baku tego pojazdu. 2) Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego tankowania w tym samym dniu na podstawie jednej karty paliwowej. 3) Dowodem dokonania transakcji jest wystawienie po jej realizacji dokumentu, na podstawie którego zamawiający mógłby sprawdzić prawidłowość danych w nich zawartych. 4) Faktury VAT za dokonane transakcje wystawiane są przez wykonawcę po zakończeniu przyjętego okresu rozliczeniowego oraz na zasadach określonych w umowie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 5) Zamawiający zapłaci kwoty wynikające z faktury VAT po cenach obowiązujących na danej stacji paliw w dniu zakupu, obniżonych o wartość upustu określonego w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że: Posiada uprawnienia do obrotu paliwami płynnymi zgodnie z ustawą Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo w przypadku konieczności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach