Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń w ramach projektu pn. „Interaktywny Śniadek”.

II Liceum Ogólnokształcące im.Jana Śniadeckiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-366 Kielce, ul. Śniadeckich
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 368 72 40 , fax. 41 368 06 39
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: II Liceum Ogólnokształcące im.Jana Śniadeckiego w Kielcach
    ul. Śniadeckich 9
    25-366 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 368 72 40, fax. 41 368 06 39
    REGON: 29265237700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń w ramach projektu pn. „Interaktywny Śniadek”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń w ramach projektu pn. „Interaktywny Śniadek”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw komputerowy: Komputer stacjonarny + Monitor I + Klawiatura I + Mysz I - 42 szt. 2. Zestaw komputerowy: Komputer stacjonarny II + Monitor I + Klawiatura I + Mysz I – 1 szt. 3. Terminal + Monitor II + Klawiatura II + Mysz II + Słuchawki -19 szt. 4. Oprogramowanie - 1 szt. 5. Laptop – 1 szt. 6. Drukarka laserowa kolorowa – 1 szt. 7. Kserokopiarka – 1 szt. 8. Rzutnik + ekran projekcyjny – 4 szt. 9. Gniazdo sieciowe – 19 szt. 10. Wtyczki sieciowe - 50 szt. 11. Kabel UTP czarny 305m – 1 szt. 12. Zestaw interaktywny (Monitor interaktywny + OPS) - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach