Przetargi.pl
zakup koparkoładowarki

Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty II 133a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 303 20 21 , fax. 041 303 20 22
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze
    Kostomłoty II 133a 133a
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 303 20 21, fax. 041 303 20 22
    REGON: 29285932200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzianagora.eobip.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup koparkoładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup koparkoładowarki rok produkcji min. 2007, głębokość kopania min. 5,8m, siła skrawania na łyżce min. 59 kN, możliwość zainstalowania układu hydraulicznego do obsługi innych urządzeń np. młota hydraulicznego, system rozdziału przepływu oleju hydraulicznego flow sharing. Moc całkowita silnika min. 70kM - 94 kM system zamknięty typ load Sensing, pompa wielotłoczkowa rozdział flow Sharing, łyżka ładowarka wielofunkcyjna, szerokość min. 2350mm, min. 790 kg, liczba zębów 8 łyżka koparkowa standardowa min. 305 mm, min. 600 mm, łyżka skarpowa min. 1500mm, zasięg kopania do punktu obr. - min. 5800mm, zasięg kopania do punktu obr. Ws- min. 5800 mm, Wys -min. 6700, Napęd na cztery koła, blokada mechanizmu różnicowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341447108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oceny dokonuje się w oparciu o przedstawioną dokumentację O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków (zał nr 1) - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik Nr 2 (wzór w załączeniu) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zawodowe (załącznik nr 3) 1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany oddzielnie złożyć wszystkie dokumenty o których mowa powyżej, za wyjątkiem: oferty oraz oświadczenia do postępowania, które powinny być złożone we wspólnym imieniu Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzianagora.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach