Przetargi.pl
zakup koparkoładowarki

Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty II 133a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 303 20 21 , fax. 041 303 20 22
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze
    Kostomłoty II 133a 133a
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 303 20 21, fax. 041 303 20 22
    REGON: 29285932200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzianagora.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup koparkoładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup koparkoładowarki rok produkcji min. 2008, głębokość kopania 6m, siła skrawania na łyżce 59 kN, możliwość zainstalowania układu hydraulicznego do obsługi innych urządzeń np. młota hydraulicznego,. Moc całkowita silnika 70kM - 94 kM, układ hydrauliczny - system hydrauliczny flow Sharing, zamknięty , typ load Sensing, rodzaj pompy - wielotłoczkowa rozdział flow Sharing, ukłd ładowawczy, szerokość łyżki 2350mm, pojemność łyżki 1.0m3 , masa 790 kg, liczba zębów 8 łyżka koparkowa standardowa: szerokość 305 mm, 610 mm, łyżka skarpowa 1500mm. Zasięg kopania do punktu obr. - 5800mm, Wys - 6780, Napęd na cztery koła, blokada mechanizmu różnicowego, Ogumienie Tył 18,4x26, Przód 16/70x20
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341447108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oceny dokonuje się w oparciu o przedstawioną dokumentację O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków (zał nr 1) - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik Nr 2 (wzór w załączeniu) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zawodowe (załącznik nr 3) 1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę iub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -3 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany oddzielnie złożyć wszystkie dokumenty o których mowa powyżej, za wyjątkiem: oferty oraz oświadczenia do postępowania, które powinny być złożone we wspólnym imieniu Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzianagora.eobip.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach