Przetargi.pl
Zakup koparko - ładowarki kołowej z dostawą - ZDH/07/2013

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko - ładowarki kołowej z dostawą - ZDH/07/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy używanej koparko-ładowarki kołowej z hydraulicznym młotem wyburzeniowym, zgodnej z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, jej instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren Huty Miedzi Legnica). Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w ciągu maksymalnie 2 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w pełni sprawne. Dopuszczalny przebieg koparko-ładowarki to maksymalnie 2800 mth oraz rok produkcji co najmniej 2009 (2009 - 2013). Najbliższy autoryzowany punkt serwisowy sprzętu musi znajdować się max. 80 km od Legnicy. Wykonawca udzieli gwarancji rozruchowej na okres 2 tygodni lub 150 mth (w zależności, co pierwsze nastąpi) na dostarczony sprzęt, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji. Wykonawca, przy przekazaniu koparko-ładowarki, przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Podstawowe parametry techniczne: 1) Silnik Diesla o mocy min 98 KM; 2) Napęd na 4 koła z przednią osią skrętną 3) Udźwig łyżki ładowarkowej min 2,5 t; 4) Wysokość załadunku łyżki min. 3,0 m (załadunek pojazdu ciężarowego ze skrzynią); 5) Łyżka umożliwiająca bezpieczny przewóz na odległość ok. 50 m pojedynczych gabarytów w postaci wlewków wychłodzonego żużla hutniczego o wym. szacunkowych: a) średnica 1200 mm, wysokość 1550 (kształt cylindryczny) b) średnica 900 mm, wysokość 800 mm (kształt cylindyczny) c) średnica 1900 mm, wysokość 700 mm (kształt soczewkowy) 6) skrzynia biegów typu automatycznego, przełączalna pod obciążeniem; 7) światła drogowe zgodne z przepisami ruchu drogowego; 8) oświetlenie pola roboczego (halogeny - przód i tył); 9) ramię koparki wyposażone w szybkozłącza do młota hydraulicznego 10) na wyposażeniu młot hydrauliczny o wagomiarze min. 350 kg, energii kucia min. 800 J i cisnieniu roboczym oleju min. 130 barów Wykonawca zapewni (dostarczy) również: 1) certyfikat CE (zgodny z Dyrektywą Maszynową); 2) deklarację zgodności z normami UE; 3) instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację techniczno ruchową (DTR), specyfikację techniczną koparko-ładowarki; 4) zatwierdzony dokument gwarancyjny (wraz z opisem warunków) z gwarancją na min 2 tygodnie lub na min 150 mth (w zależności, co pierwsze nastąpi) od daty uruchomienia maszyny na terenie Zamawiającego; 5) wymagane decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonych urządzeń i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski 6) Deklarację Zgodności dostawcy, potwierdzającą, że urządzenie jest zgodne z postanowieniami Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (wprowadzające dyrektywę 98/37/WE) i wszystkich innych dyrektyw, których wymagania odnoszę się do tego urządzenia oraz ze stosownymi normami zharmonizowanymi; 7) Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Wykonawca podejmie działania: - w przypadku awarii wyłączającej koparko-ładowarkę z eksploatacji w dniu jej pisemnego zgłoszenia w ciągu maksymalnie 12 godzin (czas reakcji) od chwili pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego jeżeli zgłoszenie nastąpi do godziny 10:00 włącznie lub następnego dnia rano, jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 10:00. - w przypadku awarii nie wyłączającej koparko-ładowarki z eksploatacji w ciągu 24 godzin (czas reakcji) - od momentu otrzymania pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego. Realizacja transportu koparko-ładowarki, w tym wyładunek oraz uruchomienie urządzenia odbędzie się na koszt Wykonawcy, przy użyciu jego własnych maszyn i pojazdów lub będących w jego dyspozycji. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Dokładny termin dostawy będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej czterech dni roboczych przed datą dostarczenia koparko-ładowarki. Przedmiot zamówienia będzie zgodny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu ZDH/07/2013, która stanowi integralną część umowy. Wydanie koparko-ładowarki wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jego dostawy i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru koparko-ładowarki, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony pojazd Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu posiadaną, aktualną pod względem niezbędnych do pracy sprzętu dopuszczeń oraz odbiorów dokumentację UDT. Do oferty Wykonawca dołączy kartę katalogową lub kartę techniczną oferowanego urządzenia. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach