Przetargi.pl
Dostawa łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej - ZDH/08/2013

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8505500 , fax. 076 8505501
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89 89
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8505500, fax. 076 8505501
    REGON: 00002754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej - ZDH/08/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (lub wykonanie i dostawa) do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy fabrycznie nowej, nieużywanej łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej do ładowarki kołowej typu HSW 534E (o wadze eksploatacyjnej 20 580 kg), zgodnej z niniejszą specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i wykonanie przeglądów serwisowych w ramach udzielonej gwarancji. Instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu jest integralnym elementem przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren Huty Miedzi Legnica). Zaleca się, by Wykonawca, celem właściwego doboru parametrów łyżki, będącej przedmiotem zamówienia, zapoznał się z własnościami materiałów przewidzianych do przetwarzania za jej pomocą. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w ciągu maksymalnie 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w pełni sprawne. Rok produkcji urządzenia: 2013. Wykonawca musi posiadać serwis w promieniu maksymalnie 80 km od Legnicy. Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 12 miesięcy lub minimum 1000 mth pracy, (w zależności, co pierwsze nastąpi) na dostarczony sprzęt, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji. Wykonawca będzie dokonywał wymaganych przeglądów konserwacyjnych dostarczonego sprzętu i akcesoriów w trakcie trwania gwarancji. Wykonawca, w ramach umowy, wykona odpłatnie na koszt Zamawiającego wymagane techniczne przeglądy serwisowe w okresie udzielonej gwarancji, przy przebiegach określonych w dokumentacji techniczno - ruchowej. Wykonawca, przy przekazaniu łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej do eksploatacji, przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Podstawowe parametry techniczne: 1) napęd łyżki: hydrauliczny - z wykorzystaniem układu hydrauliki ładowarki kołowej HSW 534E, z przepływem oleju 188 l/min (prędkość obrotowa pompy 2200 obr/min, ciśnienie 16 Mpa) 2) maks. waga pustej łyżki gotowej do pracy: 2500 kg 3) min. wydajność w trakcie przesiewania: 80 Mg/h 4) min. pojemność łyżki: 2,0 m3 5) min. powierzchnia siania: 1,5 m2 6) min. szerokość łyżki: 2,0 m Wykonawca zapewni (dostarczy): 1. wraz ofertą dokumentację określającą sposób modernizacji instalacji hydraulicznej ładowarki (schemat) wraz z określeniem wymaganych parametrów armatury hydraulicznej, celem umożliwienia Zamawiającemu dokonania niezbędnych przeróbek ładowarki przed dostawą łyżki; 2. certyfikat CE zgodny z Dyrektywą Maszynową; 3. deklarację zgodności z normami UE; 4. Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., oraz elektronicznej (format .pdf) na płycie CD 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację techniczno ruchową (DTR) zawierającą między innymi instrukcję spełniającą wymogi § 50 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa - Dz.U.05.259.2170, specyfikację techniczną urządzenia; 5. wykaz części eksploatacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z cennikiem; 6. zakres wymaganych przeglądów gwarancyjnych; 7. kartę lub książkę gwarancyjną (wraz z opisem warunków) z gwarancją na min. 12 miesięcy lub na min 1000 mth pracy (w zależności, co pierwsze nastąpi) od daty uruchomienia na terenie Zamawiającego; Szczegółowe warunki gwarancji dołączone zostaną do umowy w formie załącznika (który w uzgodnieniu z Zamawiającym ma obowiązek sporządzić i załączyć Wykonawca); 8. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z niezwłocznym dojazdem do Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu faksowym, telefonicznym lub elektronicznym, zlokalizowany w odległości max. 80 km od siedziby Zamawiającego; 9. decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonego urządzenia i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski, jeśli przepisy prawa wymagają uzyskania takich decyzji 10. Deklarację Zgodności dostawcy, potwierdzającą, że urządzenie jest zgodne z postanowieniami Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (wprowadzające dyrektywę 98/37/WE) i wszystkich innych dyrektyw, których wymagania odnoszę się do tego urządzenia oraz ze stosownymi normami zharmonizowanymi; 11. Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. 12. Dokument określający warunki obsługi i serwisu; Wykonawca zobowiązuje się świadczyć w ciągu trwania okresu gwarancyjnego usługi serwisowe w godz. 7:00 - 16:00 w dni robocze, tj. poniedziałek - piątek, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Wykonawca podejmie działania: - w przypadku awarii wyłączającej łyżkę z eksploatacji w dniu jej zgłoszenia w ciągu maksymalnie 12 godzin (czas reakcji) od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego jeżeli zgłoszenie nastąpi do godziny 12:00 włącznie lub następnego dnia rano, jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 12:00. - w przypadku awarii nie wyłączającej łyżki z eksploatacji w ciągu 24 godzin (czas reakcji) - od momentu otrzymania pisemnego lub elektronicznego zawiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy w formie załącznika do niniejszej umowy wykaz adresów, numerów telefonów kontaktowych oraz adresów elektronicznych dla sytuacji awaryjnych oraz cennik stawek za roboczogodzinę dla usługi dyżuru serwisowego w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Realizacja transportu odbędzie się na koszt Wykonawcy, przy użyciu jego pojazdów lub będących w jego dyspozycji. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Dokładny termin dostawy będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej czterech dni roboczych przed datą dostarczenia. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu ZDH/08/2013, która stanowi integralną część umowy. Wydanie łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu dostawy i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony sprzęt Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne). Wykonawca, jeśli wymaga tego stan prawny, włączy dostarczony sprzęt pod dozór UDT O/Wrocław na swój koszt i dostarczy Zamawiającemu dokumentację UDT. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa niezwłocznie po podpisaniu umowy. Do oferty Wykonawca dołączy kartę katalogową lub kartę techniczną oferowanego urządzenia, a także dokumentację określającą sposób modernizacji instalacji hydraulicznej ładowarki (schemat) wraz z określeniem wymaganych parametrów armatury hydraulicznej, celem umożliwienia Zamawiającemu dokonania niezbędnych przeróbek ładowarki przed dostawą łyżki. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza przedpłatę w wysokości maksymalnie 30% wartości umowy, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy i otrzymania faktury. Pozostała część płatności 70%, w terminie do 14 dni od daty dostawy i uruchomienia urządzenia oraz otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach