Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Zamkowa 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 707 04 92 , fax. 71 723 73 42
- Data zamieszczenia: 2016-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Zamkowa 4 4
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 707 04 92, fax. 71 723 73 42
REGON: 93225574400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-olesnica.ohp. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia wraz ze specyfikacją asortymentowo- ilościową został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik 1A do SIWZ. 3. Przez równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, który jest kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do oryginału. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy pzp. przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, co oznacza, że ilości podane w Załączniku 1A są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej, natomiast minimalny zakup przedmiotu zamówienia wyniesie 50% artykułów wymienionych w Formularzu cenowym (Załącznik 1A). Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb jednostki. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Podane w Formularzu cenowym ilości tuszy i tonerów są szacunkowe, zatem Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zaproponowanych do zakupu artykułów, zgodnie z pkt. 3.6 SIWZ. Ilość i rodzaj zamawianego sukcesywnie asortymentu będą uzależnione od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-olesnica.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-30 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-23 - PN 44/ 16-przetarg na dostawę tuszów do drukarek
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - BZP.3810.29.2016.JU
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA W ROKU 2016 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
Dodano: 2016-03-09