Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska 21/23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7747790 , fax. 71 7747790
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska 21/23 21/23
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7747790, fax. 71 7747790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 1. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych refabrykowanych do wytworzenia których wykorzystano pełnowartościowe, plastikowe elementy zużytych tonerów oryginalnych (głównie obudowy), wzbogacone o elementy nowe, takie jak bębny OPC, wałki, proszki, tusze, chipy, plomby. 2. Zamawiający dopuszcza oryginalne materiały eksploatacyjne. 3. Zamawiający nie dopuszcza regenerowanych materiałów eksploatacyjnych. 4. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w nowe, nienoszące znamion otwierania opakowanie, zawierające co najmniej symbol produktu, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony,nazwę producenta, datę upływu ważności produktu, wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem odpowiednie do uszczelnień stosowanych przez producentów urządzeń i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty, których jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) odpowiada wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Produkty te muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz oprogramowaniem sprzętu (informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne równoważne były wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością godnego z wymogami norm: a) normy ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych, b) normy jakości ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych, c) normy ISO/IEC 24711- dla wkładów atramentowych. Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu Zamawiającego oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą naruszać praw patentowych producentów urządzeń drukujących. Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą powodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. 7. W przypadku zaoferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. Gwarancja liczona będzie od dnia każdej dostawy. 9. Przedstawione w załączniku nr 2 do siwz tonery w pozycjach o numerach 15,16,17,18 przeznaczone są do Poradni Okulistycznej do angiografii fluorosceinowej celem drukowania wykonanych zdjęć dna oka. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby tonery do wymienionych wyżej pozycji gwarantowały jakość, zapewniały sprawność oraz najefektywniejszą eksploatację użytkowanego sprzętu. Złej jakości tonery dają nieczytelne zdjęcia oka trudne do opisu, uniemożliwiają ocenę stanu zdrowia przez lekarza, narażając Zamawiającego na powtarzanie badań i związane z tym straty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 zł (słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyńska.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach