Przetargi.pl
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2010 rok

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2010 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach na 2010 rok. Zamawiający szacuje, że w 2010 roku dostawa tablic rejestracyjnych wyniesie: samochodowych zwyczajnych 3000 kompletów tablic samochodowych tymczasowych 50 kompletów tablic samochodowych indywidualnych 5 kompletów tablic samochodowych zabytkowych 5 kompletów tablic motocyklowych zwyczajnych 80 sztuk tablic motocyklowych tymczasowych 10 sztuk tablic motocyklowych indywidualnych 5 sztuk tablic motocyklowych zabytkowych 5 sztuk tablic motorowerowych zwyczajnych 110 sztuk tablic motorowerowych tymczasowych 10 sztuk tablic Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości tablic rejestracyjnych mogą ulec zmianie. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tekst jedn. z 2007r. Dz. U. nr 186, poz.1323 z póżn. zm.). Zamówione tablice należy dostarczyć na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego - Świętochłowice ul. Katowicka 54.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 1.1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej musi wykazać, że posiada zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. z 2005r. Dz. U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) , a w przypadku wykonawców, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r. - Zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych. II. Udzielą na dostarczane tablice rejestracyjne co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub w przypadku wykonawców, którzy rozpoczęli działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 01.01.2006r. - Zezwolenie Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych. 6. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2. 7. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem ). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wykazaną w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach