Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sienkiewicza 52 52
34-300 Żywiec, woj. śląskie
tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
REGON: 00030442100010 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// przetargi.ipzp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AG/zp/XXXIII/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa; mięsa wedlin, oraz podrobów określonych w załaczmiku nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane kwota: 3 000.00PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 .posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innychpodmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3. Wymagany termin płatności - 30 dni
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru /Krajowy Rejestr Sądowy/ lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający , że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b/ wypełniony formularz cenowy - / załącznik nr 1 / . c/ oświadczenie w zakresie określonym w art.22 Ustawy - Prawa Zamówień Publicznych - / załącznik nr 2 SIWZ / d/ wypełniony formularz ofertowy - / załącznik nr 3 SIWZ/ . e/ zaakceptowany projekt umowy - / załącznik nr 4 do SIWZ/. f) dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną