Przetargi.pl
„Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej „DR” - luzem z antyzbrylaczem – przeznaczonej do zwalczania śliskości na drogach przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2016/2017 w przewidywanej ilości około 2400,00 Mg”

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42310 Żarki, ul. Myszkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 304 , fax. 343 148 304
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59
    42310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 304, fax. 343 148 304
    REGON: 15140586600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej „DR” - luzem z antyzbrylaczem – przeznaczonej do zwalczania śliskości na drogach przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2016/2017 w przewidywanej ilości około 2400,00 Mg”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę na bazę siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach soli drogowej kamiennej „DR” luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zwalczania śliskości na drogach objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2016/2017 w przewidywanej ilości około 2 400 Mg (słownie: dwa tysiące czterysta ton), z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. 2. Lokalizacja dostawy: Skład magazynowy na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, tj.: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59 - woj. śląskie, powiat myszkowski. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa w dniu podpisania umowy następujące dokumenty: 3.1 Pozytywną Opinie Techniczną, certyfikat, Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej będącej przedmiotem zamówienia. 3.2 Atest Higieniczny – Państwowego Zakładu Higieny dla soli drogowej objętej dostawą przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Inne istotne warunki zamówienia: Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry jakościowe zgodne ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Przedmiotu Zamówienia stanowiącą załącznik 6 do niniejszej SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. 5.2.Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego. 5.3.Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zamówienia zleconego przez Zamawiającego do wykonania w terminie nie dłuższym niż jeden dzień od momentu złożenia zlecenia za pomocą faksu lub telefonicznie. 5.4.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5.5.Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu transportowego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonanych dostaw, a jego liczba i wydajność musi zagwarantować przeprowadzenie dostaw w terminie i zgodnie z zasadami określonymi w SSTPZ. 5.6.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5.7.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5.8 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.9 W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników, jak za własne działania lub zaniechania. 5.10 Wszelkie konsekwencje jakie wynikną z niespełnienia przez Wykonawcę zobowiązań podanych w powyższych punktach ponosić będzie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach