Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62700 Turek, ul. Kolska Szosa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
- Data zamieszczenia: 2018-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
ul. Kolska Szosa 64
62700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
REGON: 31108036630113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.powiat.turek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2018 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest zakup i dostawa materiałów bitumicznych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2018 roku. Zakres zamówienia został podzielony na części i obejmuje dostawę : Część I zakup 300 ton masy mineralno-asfaltowej z odbiorem własnym przez Zamawiającego bezpośrednio z wytwórni masy; Część II zakup i dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65-B3 PU/RC o zawartości asfaltu 65% z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych w ilości 15 ton, partiami nie większymi niż 4,5-5,0 ton do siedziby Zamawiającego; Przedmiot zamówienia (zakres i sposób wykonania) określa szczegółowo załącznik nr 8 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia Rzeczywista ilość wykonanych dostaw zostanie określona po wykonaniu i rozliczeniu rzeczowym przedmiotu dostawy. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres 6 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony materiał. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, 2) formularz cenowy wypełniony odpowiednio dla danej części 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 4) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, które zostanie złożone wraz z ofertą, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Należy jednak w tym przypadku mieć na uwadze, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia polegająca na jego włączeniu do grupy kapitałowej po otwarciu ofert, będzie powodowała niezwłoczny obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp.
Dodano: 2023-04-25 - Zakup i dostawa kamienia twardego łamanego na terenie Gminy Trzemeszno
Dodano: 2021-04-08 - Zakup emulsji kationowej modyfikowanej szybkorozpadowej C65 BP3 RC
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa masy na zimno do siedziby RDW w Ostrowie Wlkp.
Dodano: 2021-03-09 - mieszanki granitowej wraz z wbudowaniem na drogach powiatowych oraz dostawa kruszywa bazaltowego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa masy na zimno w ilości 50Mg wraz z transportem do Obwodu Drogowego w Gnieźnie, Wągrowcu i Murowanej Goślinie
Dodano: 2021-02-15 - DOSTAWA MASY ASFALTOWEJ NA ZIMNO DO OBWODU DROGOWEGO W ZANIEMYŚLU
Dodano: 2021-02-15 - ZADANIE NR 1 – ZAKUP I DOSTAWA W MIEJSCE WBUDOWANIA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ DROBNOZIARNISTEJ NA GORĄCO ZADANIE NR 2 – ZAKUP I DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA ZIMNO
Dodano: 2021-02-11