Przetargi.pl
Usługi w zakresie świadczenia kompleksowej fizycznej ochrony osób, budynków, mienia obiektu i transport wartości pieniężnych dla "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu, ul. Sportowa 10

"AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, ul. Sportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 62 5986700 , fax. +48 62 5986701
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o.
    ul. Sportowa 10
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. +48 62 5986700, fax. +48 62 5986701
    REGON: 30118899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.park-wodny.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie świadczenia kompleksowej fizycznej ochrony osób, budynków, mienia obiektu i transport wartości pieniężnych dla "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu, ul. Sportowa 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej fizycznej ochrony osób całej nieruchomości (w tym budynków), mienia Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu przy ul. Sportowej 10, jak również osób znajdujących się na terenie Kaliskiego Parku Wodnego przy ul. Sportowej 10 w Kaliszu, transport wartości pieniężnych Kaliskiego Parku Wodnego w Kaliszu przy ul. Sportowej 10, stanowiących własność Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu 10. 2. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie: 2.1. fizycznej całodobowej ochrony we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, nieruchomości i mienia Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu jak również osób znajdujących się na terenie Kaliskiego Parku Wodnego przy ul. Sportowej 10 w Kaliszu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia pracowników ochrony fizycznej nie wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych, według następującego harmonogramu: 2.2. przez cały okres obowiązywania umowy od godz. 06.00 do godz. 22.00 dwóch pracowników ochrony fizycznej, w tym jeden pracownik ochrony fizycznej w okresie jesienno-zimowym obsługuje szatnię, od godz. 22.00 do godz. 06.00 jednego pracownika ochrony fizycznej – od godz. 22.00 aż do zamknięcia pracownik ma dozorować co najmniej dwukrotnie w ciągu godziny zegarowej pomieszczenia bowlingu w celu ochrony osób i mienia Zamawiającego, dodatkowo na telefoniczne zapotrzebowanie Zamawiającego jeden pracownik ochrony do dozorowania basenów zewnętrznych w okresie letnim, tj, od godz. 10.30 do godz. 20.30; Zamawiający na 10 dni przed otwarciem sezonu letniego uzgodni z Wykonawcą sposób i termin dotyczący przekazywania informacji o zapotrzebowaniu na usługi pracownika ochrony fizycznej. 2.3. monitoring i ochrona interwencyjna: a) całodobowa zdalna obserwacja pomieszczeń Zamawiającego w obiekcie Kaliskiego Parku Wodnego oraz terenów zewnętrznych z kamer systemu telewizji dozorowanej, zamontowanych wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, b) grupa interwencyjna składająca się z minimum 3 osób, dojeżdżająca do siedziby „AQUAPARK KALISZ” sp. z o.o. ul. Sportowa 10 w Kaliszu, w celu interwencji w czasie nie dłuższym niż zaoferowany w Formularzu Oferty od momentu powiadomienia, uzbrojona w środki przymusu bezpośredniego; 2.4. ochronę i transport wartości pieniężnych przeciętnie 1 raz dziennie na wezwanie Zamawiającego, na trasie „AQUAPARK KALISZ” sp. z o.o. ul. Sportowa 10 w Kaliszu - Bank Zamawiającego (położony na terenie Kalisza); w sezonie zimowym od 01.12.2018 r. do 31.03.2019 r., po uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym z obiektu Lodowiska znajdującego się przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 22-24 do Banku Zamawiającego (położonego na terenie miasta Kalisza) - przy następujących wymogach: a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, b) ochrona i transport wartości pieniężnych do 0,2 jednostki obliczeniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (może zmniejszyć ilość pracowników ochrony na jedną zmianę), w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 4. Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie miesięcznie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 5. Umowa zostanie zawarta na czas określony, termin rozpoczęcia umowy 30.04.2018 r. godz. 19.00 termin zakończenia umowy 30.04.2019 r. godz. 19.00. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wszystkich obowiązków i czynności wykonywanych przez Wykonawcę został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w pkt 15 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą posiadanie aktualnej koncesji zezwalającej na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia (w tym transportu wartości pieniężnych konwojem uzbrojonym), wydanej przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2213)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach