Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych z terenu Gminy Rozprza w roku szkolnym 2016/2017

Gminny Zespół Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, Rynek Piastowski 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 615 89 00 , fax. 0-44 615 89 00
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty
    Rynek Piastowski 10 10
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 0-44 615 89 00, fax. 0-44 615 89 00
    REGON: 59042059300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa gminy Rozprza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych z terenu Gminy Rozprza w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Rozprza w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych. Każda trasa winna być dostosowana do dowozu dzieci do wszystkich szkół tj.: 1. Szkoły Podstawowej im. J. Pawlikowskiego w Rozprzy, 2. Szkoły Podstawowej im. Św. Mikołaja w Mierzynie, 3. Szkoły Podstawowej im. ppłk St. Sienkiewicza w Milejowie, 4. Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Niechcicach, 5. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rozprzy. Liczba dzieci dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół w roku 2016/2017 wynosi: 447
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym przelewem z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004. Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci z terenu Gminy Rozprza w roku szkolnym 2016/2017 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (nie później niż do dnia składania ofert do godz. 10:00). 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 5. Zamawiający zaleca aby w przypadku, gdy wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu, o którym mowa wyżej złożyć w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopię w ofercie. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz po przez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą tj. 30 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rozprza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach