Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017 Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca dwie części: Część I Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Małecz, Dębniak, Tarnowska Wola, Brenica, Emilianów, Marianka, Olszowiec, Jasień, Albertów, Osiedle Nowy Glinnik, Luboszewy, Glinnik, Dąbrowa, Czółna, Nowy Glinnik, Henryków, Nowy Jasień, Kochanów, Lubochenek, Nowy Olszowiec, Kierz, Lubochnia Dworska ul. Za Wodą, Lubochnia ul. Podmałecz oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). W ramach tego zadania należy również dowozić i odwozić dzieci z miejscowości Marianka do Szkoły Podstawowej w Glinniku. 1.Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 650 km dziennie. 2.Dowozem objętych będzie ogółem ok. 520 uczniów Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. (+/-10%) 3.Liczba miesięcy w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r - 4 miesiące 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 5.Wykonawca, w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kopię zezwolenia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 6.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. 7.Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące. 8.Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 9.Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek, dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. 10.Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 11.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe. Część II Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. i Gimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Osiedle Nowy Glinnik i Luboszewy do Szkoły Podstawowej Nr 13 oraz Gimnazjum Nr 4 w Tomaszowie Maz. oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). 1.Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 117 km dziennie. 2.Dowozem objętych będzie ogółem ok. 54 uczniów Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 3.Liczba dni w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r - 79 dni 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 5.Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. 6.Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące. 7.Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 8.Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek, dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. 9.Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 10.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa rozdziale niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. do 19.07.2016r. godz. 10.00 3.Na poszczególne części zamówienia wadium należy wnieść w następującej w wysokości: Część I Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017 - 2 000,00 zł brutto Część II Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. i Gimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017 - 1 000,00 zł brutto 4.Wykonawca może wnieść wadium w: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. rachunek Nr 52 1240 5804 1111 0010 6174 1576 z dopiskiem WADIUM - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017 oraz/lub Bank Pekao S.A. rachunek Nr 52 1240 5804 1111 0010 6174 1576 z dopiskiem WADIUM - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. iGimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017 6.Dowód wpłaty wadium można dołączyć do złożonej oferty. 7.Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 8.Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 9.W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie i musi być wystawione na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia winna być załączona do oferty. 10.Do tak złożonego wadium wskazane jest dołączenie pisemnej informacji dotyczącej sposobu jego zwrotu. W przypadku braku powyższej informacji zwrot wadium w przypadkach wymienionych w Ustawie nastąpi na adres Wykonawcy. 11.Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa art. 46 ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu zastepczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach