Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2015/2016

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 758-40-82 , fax. 44 7584024
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 44 758-40-82, fax. 44 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2015/2016 w ramach regularnego przewozu osób. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ulgowych biletów dla uczniów dojeżdżających: a) do Gimnazjum w Paradyżu - 150 uczniów b) do Szkoły Podstawowej w Paradyżu - 89 uczniów c) do Szkoły Podstawowej w Przyłęku - 35 uczniów d) do Szkoły Podstawowej w Sokołowie - 60 uczniów e) do Szkoły Podstawowej w Wójcinie - 71 uczniów oraz zakup normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów uczniów - 4 opiekunów. 3. Wykaz ilościowy uczniów, którzy będą dojeżdżać do poszczególnych szkół, z podziałem na miejscowości, wyszczególniony został w załączniku Nr 1 do SIWZ, który stanowić będzie jednocześnie załącznik Nr 1 do umowy. 4. Zestawienie jednostkowych cen ryczałtowych biletów miesięcznych uczniów i opiekunów, opracowane przez Wykonawcę na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, stanowić będzie załącznik Nr 2 do umowy. 5. Proponowany plan tras przewozów regularnych wyszczególniony został w załączniku Nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie jednocześnie załącznik Nr 3 do umowy. 6. Szczegółowy plan tras przewozów regularnych, z wyszczególnieniem wszystkich przystanków, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 26.08.2015 r. 7. Godziny tras przewozów regularnych, określonych w ust. 6, mogą ulec zmianie w wyniku ich dopasowania do rozkładu zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach. 8. Wykonawca: a) musi posiadać licencję uprawniającą do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, ważną w całym okresie realizacji zamówienia; b) musi posiadać odpowiednie środki transportu oraz pracowników mających kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania regularnego przewozu osób; c) zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu, w terminie do 28.08.2015 r., zezwolenia na regularne przewozy osób w krajowym transporcie drogowym na trasach obejmujących dowóz i odwóz uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż. 9. W celu zapewnienia odpowiedniej ilości miejsc przewozy regularne winny być wykonywane pojazdami: 1) kursy świadczone autobusami: a) minimum jednym autobusem posiadającym min. 47 miejsc; b) minimum dwoma autobusami posiadającymi min. 48 miejsc; 2) kursy świadczone MINIBUS-em - minimum jednym MINIBUS-em posiadającym min. 25 miejsc, maksymalna wysokość MINIBUS-a 2,90 m. 10. Zamawiający dopuszcza wykonywanie przewozów regularnych pojazdami, w których część miejsc stanowią miejsca stojące, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12. 11. Miejsca stojące dopuszczalne są jedynie w przypadku: a) jednego z autobusów, o którym mowa w pkt 9 ppkt 1; b) MINIBUS-a, o którym mowa w pkt 9 ppkt 2. 12. Liczba miejsc stojących w danym pojeździe nie może przekraczać 25 % liczby siedzeń. 13. Przewozy regularne, wymienione w ust. 6, będą świadczone pojazdami określonymi co do tożsamości w ofercie Wykonawcy (na druku stanowiącym zał. Nr 6 do SIWZ). Wykaz pojazdów stanowić będzie załącznik Nr 5 do umowy. 14. W przypadku odbycia kursu pojazdem innym niż wymieniony w załączniku Nr 5 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pojazd ten winien posiadać parametry co najmniej równoważne z pojazdem określonym w załączniku do umowy. 15. W przypadku awarii pojazdu, opisanego w ust. 13, na trasie przejazdu, Wykonawca obowiązany będzie do niezwłocznego podstawienia pojazdu posiadającego parametry co najmniej równoważne, w czasie zadeklarowanym w ofercie. 16. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy w terminie do 25.08.2015 r. imiennego wykazu uczniów, którzy będą dojeżdżać do poszczególnych szkół, oraz wykazu opiekunów uczniów. 17. Wartość biletów w poszczególnych miesiącach obliczana będzie na podstawie jednostkowych cen ryczałtowych ulgowych biletów miesięcznych wystawionych imiennie na uczniów, którzy w danym miesiącu będą dojeżdżać do szkół, oraz na podstawie jednostkowych cen ryczałtowych normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów uczniów. 18. Bilety miesięczne, dotyczące poszczególnych miesięcy, dostarczane będą Zamawiającemu nie później niż trzy dni przed zakończeniem miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. 19. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów w trakcie wykonywania usługi. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie dokonana zmiana. Powyższe zmiany nie będą miały wpływu na jednostkowe ceny biletów miesięcznych, które mają charakter ryczałtowy. 20. Wykonawca zagwarantuje, że przewozy regularne wykonywane będą we wszystkie dni nauki szkolnej. W przypadku, gdy dzień nauki wypadnie w sobotę Wykonawca zapewni kursy regularne również w tym dniu. 21. Wykonawca będzie miał prawo korzystania z istniejących przystanków autobusowych, stanowiących własność gminy, oraz z innych ustalonych i oznakowanych miejsc przystankowych. 22. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie Umowy, stanowiącej załącznik Nr 11 do SIWZ. 23. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z SIWZ i załącznikami do SIWZ. 24. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym ma być realizowana usługa oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2015/2016 (znak sprawy:ZPF.271.6.2015) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt 1, muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu (nie połączonym z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu (w godz. 8.00 - 15.00) lub przysłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2015/2016 (znak sprawy: ZPF.271.6.2015) w terminie gwarantującym dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający oczekuje, że na przelewie, gwarancji, poręczeniu będzie zaznaczone, że wniesione wadium zabezpiecza ofertę wspólną złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 8. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 15. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia zastępczego pojazdu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach