Gmina Zakrzówek ogłasza przetarg
- Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8215002 , fax. 81 8215002
- Data zamieszczenia: 2012-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzówek
ul. Żeromskiego 24 24
23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
tel. 81 8215002, fax. 81 8215002
REGON: 43102013800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakrzówek Gmina bez barier - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie systemu wraz z przeprowadzeniem niezbędnych szkoleń, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1. Uzupełnienie infrastruktury sieci gminnej oraz uruchomienie łącza internetowego a. Uruchomienie bezprzewodowych stacji nadawczych wraz z dostawą zbiorczego łącza internetowego, usługami serwisowymi dla stacji nadawczych 2. Dostarczenie zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz instalacją i serwisem a. Zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem, instalacją i serwisem 3. Dostarczenie urządzeń odbiorczych WiFi wraz z instalacją i uruchomieniem łącza w gospodarstwie domowym a. Urządzenia odbiorcze WiFi wraz z instalacją i uruchomieniem łącza w gospodarstwie domowym 4. Szkolenia z zakresu obsługi sprzętu, oprogramowania oraz konfiguracji sieci dla min. 2 pracowników UG Zakrzówek. Dla części 1, 3 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w terminie do 28 dni od dnia podpisania Umowy projekty techniczne proponowanych rozwiązań zarówno dla warstwy sprzętowej jak i oprogramowania, które będą podlegały akceptacji ze strony Zamawiającego. Zgodnie z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. Opracowanie całości dokumentacji projektowej związanej z budową sieci bezprzewodowej wraz z uzyskaniem niezbędnych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, w tym uzyskanie pozwoleń radiowych na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w ramach sieci. Opracowany przez Wykonawcę projekt sieci radiowej winien zapewniać podłączenie do Internetu 70 beneficjentów projektu -Zakrzówek gmina bez barier-. Lokalizacja planowanych stacji: bazowej oraz przekaźnikowych zostanie określona na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej. Po dokonaniu niezbędnych pomiarów zostaną wskazane obiekty docelowo przeznaczone pod lokalizację stacji bazowej zapewniającą spełnienie określonych w SIWZ warunków. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania sieci Internetu bezprzewodowego z wykorzystaniem obiektów stanowiących własność Gminy Zakrzówek bądź innych podmiotów w przypadku konieczności. Dopuszcza się rozwiązanie polegające na montażu stacji przekaźnikowych na obiektach, które posiadają już istniejące maszty. W takim przypadku na Wykonawcy ciąży obowiązek pozyskania zgody właścicieli masztów na ich wykorzystanie w celu zainstalowania stacji przekaźnikowej oraz zawarcie z tymi podmiotami niezbędnych umów. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana w co najmniej 5 egzemplarzach. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, oraz musi posiadać wymagane przepisami prawa uzgodnienia, pozwolenia. Koszt dokumentacji winien uwzględniać wszystkie koszty związane z jej wykonaniem i uzgodnieniem, w tym koszt map ewidencyjnych oraz wszelkiego rodzaju uzgodnień i pomiarów. Wykonawca opracowaną dokumentację przekaże Zamawiającemu również w formie elektronicznej na płycie CD w wersji PDF. 2. Prace związane z wykonaniem projektu technicznego na w/w zadanie: - Uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji pozwalających na rozpoczęcie prac projektowych, a następnie wykonania przedmiotu zamówienia. - Wykonanie innych pomiarów uzupełniających dla potrzeb projektowania, - Wykonanie projektów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej (w razie potrzeby geodezyjną inwentaryzację powykonawczą), - Instrukcji obsługi i eksploatacji, - Wykonanie wszelkich innych ekspertyz i dokumentów niezbędnych do realizacji zadania. 3. Do zakresu opracowania przez wykonawcę dokumentacji projektowej należy również: - Uzyskanie niezbędnych warunków dostawy mediów, w tym energii elektrycznej oraz wszelkich innych warunków wymaganych przepisami prawa dla realizacji tego typu zamierzenia budowlanego. - uzyskanie niezbędnych kopii map zasadniczych terenu, w tym mapy do celów projektowych, zawierającą inwentaryzację terenu wraz z sieciami uzbrojenia podziemnego; - uzyskanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego, Projekt techniczny i wykonawczy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz winien zawierać wszystkie wymagane przepisami szczególnymi opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi zostać opracowany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia - okres gwarancji oraz serwisowania: a) na sprzęt - gwarancja 60 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia; b) sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym, c) sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta lub dostawcę sprzętu, d) wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Sprzęt powinien być nie starszy niż 6 miesięcy. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 1. Urządzenia komputerowe - 30230000-0 2. Sprzęt komputerowy - 30231200-9 3. Sieci - 32400000-7 UWAGA: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia .Każdy z wykonawców winien zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej terenu realizacji inwestycji. 2. Podczas prowadzenia robót muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, a w szczególności ogrodzenie terenu i oznaczenie stref niebezpiecznych. 3. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach niegorszych niż wskazane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzakrzowek.bip.e-zeto.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wielofunkcyjnej cyfrowej kopiarki kolorowej - numer Zp/pn/71/2015
Dodano: 2015-09-03 - Rozbudowa przestrzeni dyskowej macierzy EVA
Dodano: 2014-05-15 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik hotelarstwa oraz technik żywienia i usług gastronomicznych w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-02-01 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec, spedytor i logistyk w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-01-17 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec i technik informatyk w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-12-05 - Dostwa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2013r. [OP-IV.272.144.2013.NSZ]
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2013-06-21 - Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Dodano: 2013-03-21 - Dostawa pomocy edukacyjnych - sprzętu multimedialnego i elektronicznego na potrzeby realizacji projektu: Szkoły z Sukcesem - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Gorzków. III przetarg
Dodano: 2012-12-10 - Zakrzówek Gmina bez barier
Dodano: 2012-04-27