Przetargi.pl
Dostwa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2013r. [OP-IV.272.144.2013.NSZ]

Województwo Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 06 308; 81 44 16 535
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
    ul. Spokojna 4 4
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 06 308; 81 44 16 535
    REGON: 43101917000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostwa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2013r. [OP-IV.272.144.2013.NSZ]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymagania: Muszą być fabrycznie nowe, niefabrykowane, nieregenerowane, wyprodukowane z nowych elementów, wcześniej nie używane, nie pochodzące z recyklingu, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów uszkodzeń.Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany. Poprzez określenie oryginalne należy rozumieć materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez odpowiedniego producenta sprzętu drukującego i kopiującego, które zostały opracowane razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu. Muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, oraz termin ważności. 4.Zamawiający nie dopuszcza materiałów posiadających pojemności startowe. 5.Termin obowiązywania gwarancji wynosi cały okres użytkowania materiałów, aż do momentu wyczerpania środka barwiącego, jednak nie krócej niż 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia przez Strony bez zastrzeżeń. 6. Ilekroć w SIWZ, w tym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o takich samych lub lepszych parametrach, w szczególności wydajność produktu równoważnego nie może być mniejsza niż produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. 7. W przypadku zaoferowania materiału równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). 8.Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne - Zmawiający żąda, aby Wykonawca wpisał w formularzu ofertowym (wykaz rodzajowo - ilościowy): nazwę producenta, symbol i wydajność danego materiału równoważnego oraz przedstawił dokumenty potwierdzające jego równoważność poprzez złożenie raportów z testów potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami ISOIEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISOIEC 19798 dla wkładów drukarek kolorowych i ISOIEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych lub raportów z testów przeprowadzonych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub testom wykonanym przez producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego potwierdzającym wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych. 9. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń oraz awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 14 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych w wydaniem opinii/ekspertyzy. 10.W przypadku, gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący Wykonawca będzie zobowiązany do oczyszczania urządzeń w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na koszt Wykonawcy,w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 11.W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w ust. 9 przekroczy 3 dni robocze, na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności na koszt Wykonawcy. 12.W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia z przyczyn, o których mowa w ust. 9 tj. braku możliwości dokonania naprawy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego takiego samego urządzenia lub innego o takim samym lub wyższym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych lub lepszych parametrach. 13.Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu, oraz rozładować i wnieść go do pomieszczeń wskazanych każdorazowo przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych w miejscu uzgodnionym z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. 14.Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własny koszt, partiami - w formie zamówień cząstkowych stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy), przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do siedziby Zamawiającego, wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia w godz. od 8 do 15 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamwiający nei żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index_a.php?id=85
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach