Przetargi.pl
Zagospodarowanie miejsc rekreacji i wypoczynku w Kaliskach

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie miejsc rekreacji i wypoczynku w Kaliskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie miejsc rekreacji i wypoczynku w Kaliskach” na terenie działki nr 670/20 oraz działek nr 280/3 i 280/1. 2. Przedsięwzięcie umiejscowione jest w dwóch lokalizacjach: a) zakres I – teren przy budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kaliskach, ul. Nowowiejska 2 b, działka nr 670/20 obręb Kaliska, gmina Kaliska, b) zakres II – teren rekreacyjno – sportowy przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach, ul. Długa 53, działki nr 280/3 oraz 280/1, obręb Kaliska, gmina Kaliska. 3. Zakres I dotyczy: a) wykonania placu z kostki betonowej niefazowanej koloru czerwonego, do rekreacyjnego uprawiania gier zespołowych (koszykówka, siatkówka, mini piłka nożna), plac o wymiarach 20x10 m, obramowany obrzeżem betonowym, zakup, dostawa i montaż w przygotowanych tulejach bramek do piłki nożnej (analogia bramek do piłki ręcznej), słupków do siatkówki i konstrukcji koszy do koszykówki wraz z siatkami, malowanie linii do poszczególnych dyscyplin sportowych, b) wykonania wiaty rekreacyjnej, drewnianej o powierzchni zabudowy ok. 32m2, na planie ośmiokąta, drewno konstrukcyjne suszone, impregnowane ciśnieniowo, zabezpieczone powłokami ochronnymi i dekoracyjnymi w kolorze „ciemny brąz”, pokrycie dachowe – dachówka ceramiczna w kolorze „ciemny brąz”, podłoga z kostki betonowej szarej, wyposażenie wiaty w stół drewniany dostosowany do wymiarów wiaty, minimalna grubość blatu – 5 cm, 8 szt. krzeseł drewnianych (komplet ogrodowy 8-osobowy), nośność krzesła 200 kg, drewno suszone, impregnowane ciśnieniowo zabezpieczone powłokami ochronnymi i dekoracyjnymi w kolorze „ciemny brąz”, c) wykonania nawierzchni z kostki betonowej koloru czerwonego i fundamentów oraz montażu urządzeń siłowni plenerowej: orbitrek, wioślarz, steper – zgodnie z wymogami producenta urządzeń oraz wskazaniami Inwestora – do oferty należy przedstawić wykaz urządzeń, które Wykonawca zamierza zastosować, d) montażu i instalacji 2 opraw oświetleniowych w technologii LED – IP 44, światło białe ciepłe (ok. 4000K), strumień – min. 300 lumenów, (jedna do oświetlenia wnętrza wiaty, druga na wysięgniku, zamontowana na zewnątrz oświetlająca teren wokół wiaty) zasilanych zestawami fotowoltaicznymi (brak informacji w Projekcie Budowlanym) wyposażonymi w sterowanie (automatyczny włącznik zmierzchowy, regulator ładowania akumulatorów) oraz akumulatory min. 60 Ah (zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych) – do oferty należy przedstawić wykaz urządzeń, które Wykonawca zamierza zastosować, e) zakup, dostawa i montaż kosza na śmieci. Uwaga! Przy wycenie wartości robót nie należy uwzględniać zakresu dotyczącego wykonania i montażu 3 tablic informacyjnych o konstrukcji drewnianej. 4. Zakres II dotyczy: a) Wykonania boiska do plażowej piłki siatkowej o wymiarach 22x12 m, nawierzchni z płukanego piasku frakcji 0-2 mm o grubości 30 cm, zakupu, dostawy i montażu słupków w przygotowanych tulejach osadzonych w fundamentach, zakupu siatki i linii (taśm ze szpilkami), słupki wyposażone w miękkie osłony ochronne (przeznaczone na zewnątrz – odporne na warunki atmosferyczne). UWAGA! Przy wycenie wartości robót nie uwzględniać obrzeży betonowych dla boiska do siatkówki plażowej: pozycje 4 d.1 oraz 5 d.1. Obmiaru inwestycji dla działek nr 280/3 i 280/1. b) Wykonania dwóch boisk do gry w boule o wymiarach 15x4 m, obramowania boisk z obrzeży betonowych w kolorze szarym, nawierzchni z tłucznia granitowego frakcji 0-6 mm grubości 6 cm, podbudowy (warstwa konstrukcyjna, geowłóknina, warstwy odcinające i odsączające). 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, obmiary oraz projekt zagospodarowania działki nr 280/1 i 280/3. 6. Całość prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym oraz projektem zagospodarowania działki. 7. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych. 8. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną i serwisową. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie: wykonywania robót budowlanych na terenie budowy (czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego tj. m.in. koparka, ładowarka, koparko – ładowarka, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych, czynności związane z układaniem nawierzchni z kostki betonowej/kamiennej, czynności związane z montażem instalacji elektrycznej, czynności związane za zagospodarowaniem terenu tj. montaż małej architektury). 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – obsługa geodezyjna tj. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po zakończeniu robót 2 komplety dokumentacji powykonawczej (w szczególności: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, kosztorys powykonawczy, atesty i aprobaty techniczne zastosowanych materiałów, dokumenty gwarancyjne). 12. Zamawiający zastrzega sobie konieczność informowania przez Wykonawcę o przebiegu prac. 13. W okresie trwania robót Wykonawca będzie: - utrzymywał teren robót w należytym porządku; - wydzielał strefy bezpieczeństwa wokół miejsc objętych etapem realizacji inwestycji, za którymi osoby niepożądane nie będą mogły przebywać; - usuwał w sposób prawidłowy odpady – Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska; - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; - Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia wykorzystywane do realizacji zadania od daty rozpoczęcia robót do daty ich odebrania przez Zamawiającego; - po zakończeniu i wykonywaniu robót i przed końcowym odbiorem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt uporządkować teren budowy. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.), zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi oraz sztuką inżynierską. 15. Zamawiający sugeruje, lecz nie wymaga, aby przed złożeniem oferty każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlanych – montażowych, jak i przygotowania projektu. W przypadku chęci odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wniosku o ustalenie jej terminu. 16. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru, okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 17. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją jej zapisów, wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 18. UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych (lub wyższych) standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od zawartych w projekcie budowlanym (i obmiarach). Ewentualne użycie w obmiarach i projekcie budowlanym określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (umieszczonych w wykazie wykonanych robót – załącznik nr 12 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. 19. Kody CPV: 45000000 – 7 Roboty budowlane 45111100 – 9 Roboty przygotowawcze 45233250 – 6 Nawierzchnie z kostki brukowej 45233120 – 6 Krawężniki 45233222 – 1 Obrzeża 45233124 – 4 Warstwy odsączające 45261210 – 9 Roboty dekarskie 45261300 – 6 Roboty blacharskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert, tj. do dnia 06.06.2018 r. do godz. 12:00, w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. W przypadku, kiedy wadium wnoszone jest w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Zagospodarowanie miejsc rekreacji i wypoczynku w Kaliskach” na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt – 23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – załącznik nr 3. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia – załącznik nr 5. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 6. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych – załącznik nr 7. 6. Oświadczenie o przekazaniu prac podwykonawcom – załącznik nr 8. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 9. 8. Wzór umowy – załącznik nr 10. 9. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 11. 10. Wykaz urządzeń równoważnych – załącznik nr 12.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach