Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"

POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Ceynowy, 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Ceynowy, 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    REGON: 220638287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczkartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach" obejmującego następujące Zadania i etapy:Zadanie 1: Przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w KartuzachEtap 1: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych na cały zakres Zadania 1,Etap 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym dokumentacją projektową wykonaną w ramach Etapu 1.Zadanie 2: Rozbudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o klatkę schodową wraz z windą dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w KartuzachEtap 1: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych na cały zakres Zadania 2,Etap 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym dokumentacją projektową wykonaną w ramach Etapu 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80.000,00zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:a. pieniądzu;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z2019r. poz.310 i 836).3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:52 1440 1101 0000 0000 1113 1298Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: AZP.350.7.2024”Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający w powyższym zakresie wymaga, aby Wykonawca:a) Wykazał, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana ubezpieczenia powinna wynosić minimum 3 000 000,00zł,b) Wykazał, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł,2. Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający w powyższym zakresie wymaga, aby Wykonawca:a) Wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub rozbudowy lub przebudowy podmiotu leczniczego, o wartości zamówienia co najmniej 200.000,00 zł brutto każda,b) Wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie podmiotu leczniczego o wartości minimum 4.000.000,00zł brutto każda,c) Wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:a. jedną osobą na stanowisku Głównego projektanta - kierownik zespołu projektowego (projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalności architektonicznej bez ograniczeń) spełniająca łącznie wszystkie następujące wymagania: minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu budynków użyteczności publicznej oraz która uczestniczyła jako projektant w zaprojektowaniu co najmniej jednego obiektu o charakterze szpitalnym,b. jedną osobą na stanowisku - projektant z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,c. jedną osobą na stanowisku - projektant z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,d. jedną osobą na stanowisku - projektant z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,e. jedną osobą na stanowisku kierownik budowy spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz która pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu o charakterze szpitalnym,f. jedną osobą na stanowisku kierownik robót instalacji sanitarnych spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadająca co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz która pełniła funkcję kierownika robót instalacji sanitarnych przy inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej,g. jedną osobą na stanowisku kierownik robót instalacji elektrycznych spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadająca co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz która pełniła funkcję kierownika robót instalacji elektrycznych przy inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach