Przetargi.pl
Zadanie nr 1. Renowacja elewacji budynku głównego w części przyziemia Zadanie nr 2. Malowanie elewacji sali sportowej przy ulicy Rybackiej w Słupsku

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Lutosławskiego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 84 25 501 , fax. 059 84 25 501
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Lutosławskiego 23 23
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 84 25 501, fax. 059 84 25 501
    REGON: 00023069700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1slupsk.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1. Renowacja elewacji budynku głównego w części przyziemia Zadanie nr 2. Malowanie elewacji sali sportowej przy ulicy Rybackiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych określone zadaniami: Zadanie nr 1 - Renowacja elewacji licowanej z cegły pełnej budynku głównego Zakres prac przewiduje: a) uzupełnienie ubytków ściany w poziomie przyziemia (od ziemi do wys. 220 cm) elementami w kształcie jak istniejące kształtki ceramiczne, b) wymienienie uszkodzonych kształtek i cegły lica elewacji na nowe o tym samym kształcie, wielkości i o zbliżonej kolorystyce, c) zabezpieczenie powierzchni środkami hydrofobowymi, d) usunięcie betonowej opaski wokół budynku i uzupełnienie kruszywem kamiennym o granulacji od 5-8 mm Zadanie nr 2 - Malowanie elewacji części murowanej hali sportowej przy ul. Rybackiej w Słupsku w zakresie: a) usunięcie łuszczącej się farby emulsyjnej na ścianach elewacji, b) uzupełnienie ubytków tynków i wyrównanie powierzchni poprzez wykonanie przecierki zaprawą, c) wykucie drzwi w ścianie podłużnej tylnej i zamurowanie otworu, d) izolacja podłoża preparatem typu UNI-GRUNT lub podobnym, e) Malowanie dwukrotne ścian farbami sylikonowymi w kolorze zielonym Szczegółowy zakres prac jest określony w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta ma być sporządzona na druku OFERTA - dołączonym do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane postanowieniami pkt. IV. 3. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę. 4. Ofertę złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego z napisem: Roboty remontowe elewacyjne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty b) kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót - zał. nr 1 c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ustawy pzp na druku - zał. nr 2 d) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - zał. nr 3 f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 4 g) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 5 h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim zakresem robót zbliżoną do przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonane zostały należycie - zał. nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1slupsk.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach