Przetargi.pl
Remont konserwacyjny mechanizmów okrętowych

Centralna Składnica Marynarki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-904 Gdynia, ul. kontradm. X. Czernickiego 124
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6267933 , fax. 058 6267650
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Składnica Marynarki Wojennej
    ul. kontradm. X. Czernickiego 124 124
    81-904 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6267933, fax. 058 6267650
    REGON: 19008059500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwacyjny mechanizmów okrętowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty konserwacyjny silników spalinowych i sprężarek powietrza metodą luźno - pokrowcową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 355211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na okres związania z ofertą w jednej lub kilku z następujących form : - pieniądzu; Wpłaty wadium należy dokonać na rachunek Zamawiającego: Centralna Składnica Marynarki Wojennej PKO S.A. V O/Gdynia nr rachunku 27 1240 2933 1111 0000 2951 7309 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami.). Wymagane jest aby wadium wniesione w innej formie niż pieniężna było ważne przez okres związania ofertą i złożone było w formie oryginału jako załącznik oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien spełniać wymagania w zakresie Wewnętrznego systemu Kontroli (WSK), zgodnie z Ustawą z dnia 29.11.2000 roku o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa oraz o zmianie niektórych ustaw: Dz.U. z 2000 roku nr 119, poz. 1250, z 2001 roku nr 154, poz. 1789, z 2002 roku nr 41, poz. 365; 2. Wykonawca musi mieć wdrożony system zarządzania jakością spełniający wymagania zawarte w PN-EN ISO 9001:2001 lub dokumentach standaryzacyjnych NATO AQAP (w części dotyczącej). 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U Pzp oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) posiadają możliwości techniczne, organizacyjne oraz wiedzę w zakresie realizacji zadań związanych przedmiotem zamówienia d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie obejmującym przedmiot specyfikacji, w wysokości minimum wartości oferty. 4. Wykonawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 1; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Okres ubezpieczenia musi obejmować termin zakończenia wykonania zamówienia. Wartość polisy musi być adekwatna do wartości powierzonego wykonawcy sprzętu wojskowego. 4. Nazwę banku i numer konta, na które Zamawiający dokona wpłaty wynikającej z realizacji umowy. 5. Certyfikat systemu jakości zgodnie z normami międzynarodowymi serii ISO 9000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP. 6. Zestawienie kosztów i kalkulację kosztów według wzoru przedstawionego w załączniku 2 i 3 do SIWZ. 7. Dane opisowe do określenia doświadczeń w zakresie przedmiotu specyfikacji w tym: ilość prac konserwacyjnych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, opis dokumentacji konserwacyjnej oraz opis wyposażenia warsztatowego w zakresie możliwości wykonania konserwacji urządzeń. 8. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 9. Umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 10. Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. 1-7; 11. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt: 2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpo-wiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt, X i XI SIWZ lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie XI należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną), z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach