Przetargi.pl
Zabudowa urządzenia podczyszczającego dla zadania przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Dworskiej - etap IV

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa urządzenia podczyszczającego dla zadania przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Dworskiej - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Zabudowa urządzenia podczyszczającego dla zadania przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Dworskiej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna. W zakres opisany w dokumentacji, w niniejszym zamówieniu wchodzi budowa urządzeń do oczyszczania ścieków deszczowych (rozdział III dokumentacji, pkt 14.2), zlokalizowanego na działkach 1084 i 682 wraz z rurociągiem DN 800 doprowadzającym wody deszczowe do urządzenia. W zakres robót prowadzonych w ramach wcześniej prowadzonej inwestycji pn. „Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Dworskiej” wchodziło przygotowanie otworów włączeniowych i ich zaślepienie w studniach, do których docelowo będzie włączony kanał DN 800. Z zakresu opisanego w dokumentacji, z niniejszego zamówienia wyłączono budowę kanalizacji deszczowej oraz przebudowę odcinka kanalizacji sanitarnej i odcinka wodociągu wybudowanych w ramach inwestycji pn. „Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Dworskiej” wg poniższego zakresu robót: a) - budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Nad Torami do skrzyżowania z ul. Noakowskiego na odcinku od połączenia z istniejącym kanałem D1.1 do studni D4 wraz z przyłączami, - przebudowę kanalizacji sanitarnej na odcinku miedzy studniami S1 i S4 z wykonaniem przyłączenia istniejących sieci kanalizacji sanitarnej w pkt Ks1 w ul. Noakowskiego, - wykonanie robót drogowych wraz odtworzenia nawierzchni na odcinku objętym pracami, przebudowa chodników i wjazdów. b) - budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od studni D4 do studni D 8, - przebudowę kanalizacji sanitarnej na odcinku miedzy studniami S 4 i S 6 z wykonaniem przyłączenia istniejących urządzeń kanalizacji sanitarnej, - przebudowa sieci wodociągowej w ul. Dworskiej ma odcinku W1 do W2, - wykonanie robót drogowych wraz odtworzenia nawierzchni na odcinku objętym pracami, przebudowa chodników i wjazdów. c) - budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od studni D8 do studni D16 (skrzyżowanie z ul. Wiertnicza), - wykonanie robót drogowych wraz z odtworzeniem nawierzchni na odcinku objętym pracami, przebudowa chodników i wjazdów. W trakcie sporządzania wyceny pozycje, o których mowa powyżej, należy pominąć. Poglądowo zostaje załączony fragment mapy powykonawczej, z której wynika wykonanie przygotowania podłączeń, do których będzie docelowo włączony kanał DN800. Rozliczenie realizowane po wykonaniu bez zastrzeżeń każdego elementu rozliczeniowego robót określonego w harmonogramie terminowo-rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, za faktycznie wykonany i odebrany zakres prac. 3. Inwestycja realizowana będzie w roku 2018. 4. Załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty przez Wykonawcę. Podstawą ustalenia zakresu i wartości przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa, z zastrzeżeniem wskazanym w pkt 1 i 2. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją, jako właściwe przyjmuje się dane zawarte w dokumentacji. 5. Wykonawca obowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, 6. Prace należy prowadzić zgodnie z wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wydanymi decyzjami, uzgodnieniami, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy. UWAGA: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Wymagany termin gwarancji: min. 60 miesięcy max. 120 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji ma być taki sam jak termin rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 60 miesięcy max. 120 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi ma być taki sam jak termin gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232424-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 24.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące, 00/100) , 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach