Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk 144 plakatów (miesięcznie) o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 72 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wydruk 144 plakatów o rozmiarach 120 x 180 cm oraz ich wywieszanie w 72 dwustronnych gablotach informacyjnych na terenie Rybnika. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wydruku plakatów: 1) ilość plakatów: 144 szt. (Wykonawca w każdym miesiącu musi dysponować minimum 10 plakatami dodatkowymi, które wywiesi w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wcześniej wywieszonych plakatów. Wykonawca również przekaże Zamawiającemu w dniu wywieszania 6 plakatów na cele promocyjne. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie), 2) format: 120cm x 180cm, 3) rodzaj papieru: gramatura nie niższa niż 170gr/m2 kreda, papier powlekany, przeznaczony do zewnętrznych gablot podświetlanych, kolory 4+3, 4) rodzaj wydruku: offsetowy z poddrukiem na podstawie projektów graficznych przekazywanych co miesiąc Wykonawcy przez Zamawiającego w formie plików umożliwiających ich druk. Pliki przekazane będą Wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia wydruku (w kolejnych miesiącach) na wskazane przez Zamawiającego konto Ftp, do którego Wykonawca będzie miał stały dostęp. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wywieszania plakatów: 1) częstotliwość wywieszenia plakatów: raz w miesiącu w okresie 12 miesięcy (od dnia zawarcia umowy do marca 2019 r., przy czym pierwsze wywieszenie plakatów musi nastąpić w dwóch ostatnich dniach miesiąca, w którym zostanie zawarta umowa (Zamawiający przewiduje, że pierwsze wywieszenie plakatów nastąpi w dniach 30-31 marca 2018 r.), 2) lokalizacja: 72 dwustronnych gablot informacyjnych wskazanych w załączniku do SIWZ, 3) wywieszanie plakatów w gablotach musi nastąpić najwcześniej w dwóch ostatnich dniach miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy plakat, 4) przygotowanie gablot: jeśli powierzchnia gabloty jest zabrudzona, Wykonawca ma ją oczyścić z brudu, napisów, naklejek, itp., 5) częstotliwość dostarczania raportu z realizacji zamówienia: co miesiąc, w ciągu 48 godzin od wywieszenia wszystkich plakatów, drogą elektroniczną (raport powinien zawierać dokumentację zdjęciową), 6) bieżące kontrole: w okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania stałych (minimum raz w miesiącu), bieżących kontroli jakości wywieszonych plakatów, a o jej rezultatach Wykonawca poinformuje Zamawiającego w ciągu 24 godzin od jej przeprowadzenia drogą elektroniczną, poprzez przesłanie dokumentacji zdjęciowej. Kontrolę jakości należy przeprowadzić pomiędzy 13 a 17 dniem danego miesiąca. 7) Wykonawca będzie zobowiązany do powiadamiania Zamawiającego e-mailem w ciągu 24 godzin o wymianie uszkodzonego plakatu. Dodatkowe informacje techniczne: Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy komplet kluczy do gablot (2 szt.), które Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu do 30 marca 2019 r. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia klucza/y, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody poprzez dorobienie klucza/y w tym samym terminie. Gabloty posiadają: 1. temperaturę pracy (0C): od –20 do +50, 2. stopień ochrony IP44. Wykonawca podczas wywieszania plakatów w gablotach zobowiązany jest wywiesić je równomierne na całej powierzchni (brak pozwijanych lub zagiętych rogów). W przypadku gdy plakat będzie nierównomiernie wywieszony Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wywieszenia plakatu w terminie 24 godz. od momentu zgłoszenia. Materiał graficzny przygotowany zostanie przez Zamawiającego jako jeden kompletny plik w jednym z wymienionych w formatów TIFF, CDR, PDF, kolorystyka – CMYK. W załączniku do SIWZ wykaz ulic i działek gdzie znajdują się gabloty informacyjne. Prawo opcji Zamawiający gwarantuje, że przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10% łącznej ceny oferty. Faktyczne potrzeby Zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w zakresie: dodatkowego wydruku plakatów i ich wywieszenia – sytuacja ta może pojawić się w momencie postawienia na terenie Rybnika dodatkowych gablot, niewymienionych na liście lokalizacji gablot, stanowiącej załącznik do SIWZ. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca będzie zobligowany zastosować stawki zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. czynność drukowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X
Dodano: 2024-01-05 - Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
Dodano: 2023-05-11 - Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
Dodano: 2023-03-29 - Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
Dodano: 2023-01-31 - Usługi druku i dostawy kalendarzy na 2023 rok oraz drukowania materiałów promocyjnych
Dodano: 2022-12-16 - Druk Miejskiego Serwisu Informacyjnego - Gliwice
Dodano: 2022-12-13 - Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących z systemem do zarządzania wydrukiem dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2022-08-04 - „Długoterminowy wynajem urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu”
Dodano: 2021-02-23 - Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 14 billboardów na terenie Rybnika w terminie od lutego do grudnia 2021 roku
Dodano: 2021-01-28 - Wydruk 144 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszanie w 72 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika
Dodano: 2021-01-20